Toon posts:

cdrom speler verticaal plaatsen?

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey tweakers.
ik hem in mijn computer de nec dvd-rw nd-2510a zitten en heb de volgende vraag.
om ruimte te besparen wil ik graag mn comp plat leggen waardoor de dvd-rw verticaal komt te staan, maar kan dit voor problemen zorgen met de cdtjes e.d wat er natuurlijk nog in moet?
heb al een tijd op google rond lopen zoeken maar kan geen antwoord vinden.

• DeadLock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:30

DeadLock

Vastlopen is relatief....

Ik heb zelf ook een half jaar ongeveer mijn dvd-speler rechtop gebruikt, dit gaf weinig problemen. Soms wel een beetje lastiger als je op de tast er een dvd'tje in wilt steken. Bij alle (zover ik weet) dvd spelers zitten er van die 'klepjes' waardoor je cd of dvd er niet uit kan vallen als je hem open doet :).

Strava

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dit kan zonder problemen. Er zitten van die haakjes in je cd lade om de cd op z'n plek te houden, dus dat kan prima.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Als je een speler hebt met 'haakjes' in de lade niet, en ook niet als het een zonder lade is. In andere gevallen wel, probeer er maar eens een schijfje in te leggen dan ;)

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

De goeie zoekterm hiervoor is "vertical load" :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Juist, en met deze zoekterm moet je echt voldoende informatie kunnen vinden om de vraag te beantwoorden. Daarnaast was dit al vaker langsgekomen hier op GoT, genoeg reden dus om dit topic te sluiten. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.