Goeie avond heren/dames
Ik zit met een voor mijn doen groot probleem, want weet mijn god niet hoe ik dit moet verhelpen.
Ik krijg de meestal als ik door men documenten aan het snuffelen ben.
Als ik bijvoorbeeld een muzieknummer wil starten druk ik rechtermuisknop openen met ...
Of met een film die ik wil openen met vlc player bijvoorbeeld druk ik ook Rechtermuisknop openen met...
En dan krijg ik meestal die melding.
Dat zijn de twee fouten die ik krijg
- In Explorer.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten
- In drwtsn32.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten
Als drwtsn32.exe afgesloten wordt dan bevriest precies mijn beeld.
Alles gaat gewoon door muziek, cd branden, ... mijn muis beweegt maar kan op niks meer klikken.
Niks reageerd op men muis geklik...
Ik ben echt ten einde raad weet niet meer goed wat doen.
En heb nu al paar uurtjes doorgebracht met google maar vind niks concreet.
Ik ben nu ook bezig met scannen met AVG Anti-Spyware, Ad-Aware '07 en Nod32 doet ook zijn werk.
Als er nog iets is dat u wilt weten vraag het maar zal zogoed mogelijk proberen te antwoorden.
Met Vriendelijke groeten
Matthais
Ik zit met een voor mijn doen groot probleem, want weet mijn god niet hoe ik dit moet verhelpen.
Ik krijg de meestal als ik door men documenten aan het snuffelen ben.
Als ik bijvoorbeeld een muzieknummer wil starten druk ik rechtermuisknop openen met ...
Of met een film die ik wil openen met vlc player bijvoorbeeld druk ik ook Rechtermuisknop openen met...
En dan krijg ik meestal die melding.
Dat zijn de twee fouten die ik krijg
- In Explorer.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten
- In drwtsn32.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten
Als drwtsn32.exe afgesloten wordt dan bevriest precies mijn beeld.
Alles gaat gewoon door muziek, cd branden, ... mijn muis beweegt maar kan op niks meer klikken.
Niks reageerd op men muis geklik...
Ik ben echt ten einde raad weet niet meer goed wat doen.
En heb nu al paar uurtjes doorgebracht met google maar vind niks concreet.
Ik ben nu ook bezig met scannen met AVG Anti-Spyware, Ad-Aware '07 en Nod32 doet ook zijn werk.
Als er nog iets is dat u wilt weten vraag het maar zal zogoed mogelijk proberen te antwoorden.
Met Vriendelijke groeten
Matthais