Toon posts:

[IE7] Bij zoomer schiet pagina naar boven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

In IE7 kan je dmv de ctrl toets en de +, - of je scrollwiel op de pagina zoomen; moet iedereen wel bekend zijn. Als je op bv google dit doet, zoom je in op het punt waar de muis op staat. Nu gebeurd er bij mijn site iets anders (tweakers ook trouwens); de pagina scrollt eerst weer terug naar boven. Dus als je een lange pagina hebt, en ergens in wilt zoomen, moet je daarna weer opnieuw dat punt opzoeken.

Is het bekend wat de veroorzaakt, en belangrijker: wat de oplossing kan zijn?

Bedankt alvast,
Roemer

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar hoort mijn topic?
WEB >> CSA

Misschien zit het probleem in je muisdriver? Die al eens verwijderd (of juist geïnstalleerd) om te zien of dat wat oplost?

[ Voor 37% gewijzigd door RobIII op 18-11-2007 17:45 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij heeft het daar niet mee te maken, zover ik weet gebeurd dat bij iedereen. Of scrollt IE7 bij jou (op bv tweakers.net frontpage) wel op het punt van de muis, als je met ctrl en je scrollwiel zoomt?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 10:29:
Volgens mij heeft het daar niet mee te maken, zover ik weet gebeurd dat bij iedereen. Of scrollt IE7 bij jou (op bv tweakers.net frontpage) wel op het punt van de muis, als je met ctrl en je scrollwiel zoomt?
Hmm, grappig. Ik zie nu het probleem pas. Ik zie inderdaad dat het op een aantal sites wel goed gaat, maar op andere niet. In dat geval: "I stand corrected" en je topic lijkt dus toch misschien in WEB te horen.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
kleine kick met de vraag of meer mensen van dit probleem afweten, en wellicht zelfs een oplossing?