[PW] verkeerde specs/verkeerde model

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 00:07
De samsung ML-2850D staat in de pricewatch als kleurenprinter laser printer, terwijl dit toch echt een monochrome laserprinter is. Aanpassingen in de pricewatch zelfs hadden geen resultaat.

Daarnaast zijn de vermelde prijzen (en dus ook de links) bijna allemaal van de ML-2851ND.
Het lijkt mij dus het makkelijkste om de ML-2850D te hernoemen naar de ML-2851ND, en in de juiste categorie te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je dit soort meldingen via het meldpunt willen doen? Dat scheelt ons erg veel tijd bij het doorvoeren van aanpassingen. Je kan de link "productinfo verbeteren" gebruiken die je voor ieder product aan de rechterkant vindt.

http://tweakers.net/ext/p...tProduct&productId=166032

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-10 13:57

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik zie inderdaad een melding van je in het meldpunt staan. Die is van vandaag, om precies te zijn 5 minuten geleden. Geen idee of je hem al eerder had gemeld, maar zo niet dan zou ik je willen verzoeken om eens wat meer geduld te tonen ;)

Verder is je melding ook niet echt handig. Zonder dit topic er bij kan ik er weinig mee. Er is namelijk niks gewijzigd aan de specs en er staat ook geen suggestie bij wat er mis zou zijn of iets dergelijks. Ik zie dat je hem trouwens inmiddels nogmaals hebt geplaatst en nu wel wat hebt ingevuld...

De reden dat het hier mis gaat met die prijskoppelingen is in elk geval duidelijk. De fabrikant code is ML-2851ND, wat niet klopt.

Ik zal even kijken hoe we dit het makkelijkste gaan oplossen. Hoe dan ook iig bedankt voor het melden :)

[ Voor 6% gewijzigd door Orion84 op 18-11-2007 15:21 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Aah, ik ging er vanuit dat de wijziging (net als bij de prijzen) realtime was.
Mijn excuses daarvoor.

Ik had inderdaad ook bij het meldpunt het opmerkingen veld in kunnen vullen :)
Zonet overheen gekeken.

[ Voor 5% gewijzigd door job op 18-11-2007 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-10 13:57

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Fabrikantcode aangepast (en meteen de URL naar de NL site van samsung gezet). En alle prijslinks naar de ML-2851ND verwijderd.

En de printer natuurlijk verhuisd naar de zwart/wit categorie.

[ Voor 20% gewijzigd door Orion84 op 18-11-2007 15:33 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Helemaal top :)
En ik beloof dat ik voortaan het meldpunt zal gebruiken.

Dan zal ik zelf de ML-2851ND toevoegen.

[ Voor 22% gewijzigd door job op 18-11-2007 15:41 ]

Pagina: 1