Toon posts:

Systeemeisen private online server wow

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heey,

Ik wilde voor mezelf en een paar vrienden een private online servertje maken voor wow.
Nu vroeg ik mijzelf af wat voor systeem ik daarvoor minimaal nodig zal hebben (met de gedachte dat ik op dezelfde pc als waar de server op staat speel)
Ik wil een servertje voor ong 10 mensen (+1 ikzelf)
En ik vroeg me af of dit systeem dan voldoende is:

p4 516 (3.15Ghz)
3gb ddr2 800
P5n32-e sli plus
7900gto (als de grafische kaart er wat toe doet)

Dus nogmaals, denken jullie dat hier een server met daarop 10 mensen kan draaien + mijn eigen wow client waarmee ik dan op de server ga.

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Ik vraag mij af of er wel gepraat mag worden over dit ontwerp op GOT.
Verder weet ik uit eigen ervaring dat het makkelijk kan, zelfs met een minder systeem wil het nog.

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:26

Stronkie

Where wind is Trouble

Lol dit is dus verboden. en zal dus worden gesloten. en PS je private server draaien is een vorm van hacken en word niet toegestaan.

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-11 20:02

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Lukt met gemak (100+ zelfs), maar zelfs vanuit jezelf moet je het benaderen als verboden, tenzij je sowiezo netjes maandelijks aan blizzard betaald voor het normale spel, en dit ernaast doet. Overigens is een server met ~10 man niet echt leuk, dus veel succes met het langer dan een maand erop uithouden ;)

Verwijderd

Topicstarter
ik speel verder gewoon op normale server hoor, ik dacht omdat ik zoveel van die guides zag dat het wel mocht zolang je maar niet publiek gaat adverteren enz. ik speel voornamelijk op betaalde wow, maar voor zo af en toe leek het me wel leuk om met wat vrienden samen te spelen. Maar als het niet mag zal ik er nog wel een keer over nadenken.

Dit was alles wat ik hoefde te weten, hij mag dicht

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik heb er totaal geen verstand van maar begrijp dat dit wat omzeilen van beveiligingen impliceert. Dus maar dicht :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.