Hallo,
ik heb een heel vervelend probleem bij een installatie van XP pro SP2.
De "All Users" profile folder is onschrijfbaar geworden voor alle gebruikers (inclusief de administrator) ook kunnen de rechten ervan niet veranderd worden. Het zou best kunnen dat het ook bij andere mappen is, maar ik merk het alleen bij all users: oa omdat de WGA controle hierdoor mis gaat en Word niet meer kan opstarten.
Overigens kan ik nog wel de bestanden in de mappen zien, enkel niets meer verwijderen of veranderen.
De administrator heeft alle rechten volgens het "Beveiliging" tabblad, maar kan dus ook niks.
Dit is wat ik allemaal al heb geprobeerd:
- Inloggen als administrator
- Alle rechten aan iedereen toekennen: toegang geweigerd melding
- Eigenaar wijzigen: ""
- Een test user maken en die alle privileges geven: geen success
Weet iemand wat ik kan doen?
ik heb een heel vervelend probleem bij een installatie van XP pro SP2.
De "All Users" profile folder is onschrijfbaar geworden voor alle gebruikers (inclusief de administrator) ook kunnen de rechten ervan niet veranderd worden. Het zou best kunnen dat het ook bij andere mappen is, maar ik merk het alleen bij all users: oa omdat de WGA controle hierdoor mis gaat en Word niet meer kan opstarten.
Overigens kan ik nog wel de bestanden in de mappen zien, enkel niets meer verwijderen of veranderen.
De administrator heeft alle rechten volgens het "Beveiliging" tabblad, maar kan dus ook niks.
Dit is wat ik allemaal al heb geprobeerd:
- Inloggen als administrator
- Alle rechten aan iedereen toekennen: toegang geweigerd melding
- Eigenaar wijzigen: ""
- Een test user maken en die alle privileges geven: geen success
Weet iemand wat ik kan doen?