[Xp] Vastgelopen MSN Live install verklooit licentiestatus?

Pagina: 1
Acties:

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-02 15:05

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Topicstarter
Wat ik nu weer heb..

Tijden het installeren van de nieuwe Live software van microsoft (MSN, en mail etc) liep de installatie vast (bij downloaden 99%) en kwam na een uur niet meer verder. Je kan dan kiezen voor installatie stoppen en daar was verder geen probleem. Na verdere updates downloaden herstarte ik de computer.

Nu kom ik niet meer in de users: Windows kan de licentiestatus niet meer controleren. Of ik opnieuw wil activeren. Geen probleem, dat doe ik dan maar. Alleen lukt dat niet meer:

Activatie is mislukt omdat de tijdslimiet is overschreden (WTF? Hij was al geactiveerd.)

Dan maar de optie via de telefoon: mislukt ook omdat er geen installatie-id in beeld komt. Dit verschijnt ook niet als ik kies productcode wijzigen en ik mijn stickercode daar invoer. Ik heb gewoon een oem licentie bij deze bak.

Lekker is dat! Moet ik nu de hele mikmak weer opnieuw gaan installeren?

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-02 22:33

mace

Sapere Aude

Je hebt idd de kans dat je opnieuw moet installeren, maar heb je ook een medewerker van MS aan de lijk lijn gehad? Misschien dat zij je verder kunnen helpen daarmee.

[ Voor 3% gewijzigd door mace op 18-11-2007 23:18 . Reden: Stomme typfout ]

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-02 15:05

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Topicstarter
MaCe1337 schreef op zondag 18 november 2007 @ 12:37:
Je hebt idd de kans dat je opnieuw moet installeren, maar heb je ook een medewerker van MS aan de lijk gehad? Misschien dat zij je verder kunnen helpen daarmee.
Nee, ik krijg geen medewerker aan de lijn vandaag. Ik wordt op alle nummers door geschakeld naar de automatische verwerking, en daar kom ik niet doorheen omdat ik geen installatie ID kan opgeven.

• Neko Koneko
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
(overleden)
Systeemherstel lost deze dingen vaak op.

End-users are clingy complaining dipshits who will never ever be grateful for any concession you make. The moment you shut out their shrill, tremulous voices, the happier you will be for it.