Toon posts:

Vista media center toepassingsfout

Pagina: 1
Acties:
  • 706 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg sinds kort in media center van vista een toepassingsfout. Hij zegt dat een essentieel process niet meer werkt en ik de computer opnieuw moet opstarten dat heeft echter geen enkel effect kan iemand mij hierbij helpen?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Wat zegt de EventViewer?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
Daar staat onder media center alleen deze fout maar, ik weet niet of deze er daadwerkelijk mee te maken heeft.

Informatie over gebeurtenis: ERROR: SqmApiWrapper.TimerRecord failed; Win32 GetLastError returned 10000105
Proces: DefaultDomain
Objectnaam: Media Center Guide

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-02 13:01
Sorry voor de kick, maar ik het hetzelfde probleem, zelfde foutmelding en er is nog geen oplossing zie ik.

Informatie over gebeurtenis: ERROR: SqmApiWrapper.TimerAccumulate failed; Win32 GetLastError returned 10000105
Proces: DefaultDomain
Objectnaam: Media Center Guide

Ik kan geen opnames meer plannen in de Gids, en bovendien staan er 4 opnames in de Opgenomen programma's die eigenlijk al verwijderd zijn. Media Center ziet ze wel, maar haalt ze weg na enkele seconden, de volgende keer staan ze er weer eventjes bij.
Ook werkt de bediening van Media Center af en toe met een vertraging van 10 seconden...

Carpe Noctem

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-02 13:01
Heb iets gevonden dat bij mij heeft gewerkt:
http://thedigitallifestyl...s-in-my-media-center.aspx

Oftewel het verwijderen van je geprogrammeerde opnames. De poster in bovenstaande blog heeft dat gebackupt met een progje, ik was alles kwijt, maar iig werkt MCE nu weer perfect!

Carpe Noctem