Ik zit het het volgende probleem, ik heb op dit moment geen beschiking toch mijn macbook. Maar ik heb wel een externe USB disk met daarop een partitie waarop ik mijn Time Machine backups liet maken. Deze heb ik met de Disk Utitity gecreeerd.
Dus ik dacht, die mount ik wel even aan mijn Windows XP of mijn Debian machine, mooi dus niet.
MacDrive @ Windows ziet mijn schijf wel maar geeft een fout dat het schijf/bestandsstructuur voor hem niet te lezen is.
En via hmount (HFS+) of mount -t hfsplus kan die hem ook niet mounten.
Nu vraag ik mij dus hard af, is het eingelijk wel HFS+, bij fdisk geeft hij type partitie aan als Unknown.
Enig idee welk formaat het zou kunnen zijn, en hoe ik mijn schijf kan mounten op XP of Linux.
Alvast bedankt!
Dus ik dacht, die mount ik wel even aan mijn Windows XP of mijn Debian machine, mooi dus niet.
MacDrive @ Windows ziet mijn schijf wel maar geeft een fout dat het schijf/bestandsstructuur voor hem niet te lezen is.
En via hmount (HFS+) of mount -t hfsplus kan die hem ook niet mounten.
Nu vraag ik mij dus hard af, is het eingelijk wel HFS+, bij fdisk geeft hij type partitie aan als Unknown.
Enig idee welk formaat het zou kunnen zijn, en hoe ik mijn schijf kan mounten op XP of Linux.
Alvast bedankt!