Vorige week heb ik een Sony Rolly gekocht in Akibahara, maar er zit japanse software bij.
Iemand enig idee hoe ik aan de engelse software kan komen?
Iemand enig idee hoe ik aan de engelse software kan komen?
7400 Wp op het dak
Niet echt, aangezien Engels toch echt wel een probleem is.theodouma schreef op zondag 18 november 2007 @ 16:22:
Kan de winkelier je niet verder helpen?
[ Voor 24% gewijzigd door ibmos2warp op 18-11-2007 17:08 ]
Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.
Verwijderd
Er is Engelse software beschikbaar. Die Engelse software wordt meegeleverd in een enkele online store. Alleen heb ik m in Tokyo gekocht, en niet gerealiseerd dat de software Japans zou zijn.ibmos2warp schreef op zondag 18 november 2007 @ 17:06:
Volgens mij is het een japans ding, en blijft het een japans ding, oftewel, er is volgens mij geen engelse software.... Ze hebben hem ook alleen nog maar in japan uitgebracht, niet hier ergens in het weste, voor zover ik het weet...
Edit:
Misschien heb je hier en hier wat aan...
Nouja, echt een bedoeling is er niet. Het is een mp3 speler met speaker ( niet echt bedoeld om mobiel muziek mee te luisteren ).Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 17:07:
cool! maak er eens enkele filmpjes van svp!
het leek me een cool ding, al weet ik nog steeds niet wat de bedoeling is
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq