Toon posts:

Resolutieprobleem Sanyo PLV-70 Beamer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Athlon 64 3000+
1GB RAM
Geforce 6600
Samsung Syncmaster 226BW
Sanyo PLV-70

Vroeger was mijn Beamer aangesloten met een VGA kabel van 3 meter en alles werkte perfect.
Ik heb onlangs echter mijn pc naar de andere kant van de kamer verplaatst en heb toen op allekabelsDOTnl een DVI kabel van 10m gekocht.
Mijn syncmaster heb ik dan aangesloten met een vga kabel die ik nog liggen had
nu denkt mijn pc (nvidia control panel) sinds ik die nieuwe kabel gebruik (ligt het daar aan?) dat de native resolution van mijn beamer 1024*768 is terwijl dat vroeger 1366*768 was.
Mijn HD beamer is dus plots gestopt met HD wezen, waar ik dus niet mee kan lachen...
Het ziet er echter nog altijd breedbeeld uit, het is gewoon uitgerokken.
Ik begrijp er niks van en hoop dat hier iemand een oplossing weet. Hopelijk zonder dat ik mijn nieuwe dvi kabel buiten moet smijten.

Op voorhand sterk bedankt.
'Striempje

• Guiding
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-07 07:33
in nvidia control panel ken je een custom resolutie aanmaken, probeer dit eens

mijn lcd heb een reso van 1366x768 maar nvidia geeft maar 1360x768, dit heb ik met een custom resolutie kunnen aanpassen

Verwijderd

Topicstarter
dat probleem had ik vroeger ook en kon dat inderdaad oplossen met custom resolution
nu is het probleem echter dat in het nvidia control panel er staat dat m'n native 1024*768 is terwijl dat écht niet zo is!

toch bedankt voor de reply, je bent de eerste (op vele fora) die me wil helpen, thnx!

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 12:00

BruT@LysT

Fear and Loathing

Misschien kan je met een Powerstrip een custom resolutie aanmaken? Misschien wat ingewikkelde Util als je er niet bekend mee bent, maar voor dit soort fratsen kan het erg handig zijn. Daarnaast zit het vol andere eventuele handigheidjes.

Zou het proberen waard kunnen zijn.

Verwijderd

Topicstarter
ik kan de resolutie wel aanpassen, maar dan 'schuift' mijn beeld heen en weer als ik met de muis beweeg
hij blijft aangeven dat de native 1024*768 is
ik vrees dat mijn DVI-D single link kabel enkel die res kan doorzenden