Toon posts:

Unet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Ik ben een nieuwkomer, dus aub schiet me niet direct af bij de vragen die ik stel ;-) (be gentle)

Ik kan sinds een aantal maanden via Unet eindelijk gebruik maken van Glasvezel. Ontzettend blij, alleen over het algemeen niet echt te spreken over de service van Unet. Telefoonoverdracht duurt bijvoorbeeld erg lang.

Ik heb een aantal vragen hierover waar ik van Unet geen goed antwoord op krijg.

Alles is digitaal tot het moment dat het van de (Amino)"mediaplayer" naar mijn tv gaat. De mediaplayer ontvangt zijn signaal via een CAT5 UTP kabel. ze hebben gekozen zeggen ze voor een oplossing om het signaal via 3 composiet aansluitingen naar scart door te zetten. en geven aan dat daardoor het signaal verlies tot het minimum beperkt wordt (wat ik echt betwijfel!!!). Kan iemand mij vertellen of ik hier een andere mediaplayer voor kan gebruiken (met bijv. een HDMI kabel naar mijn tv toe)

Tevens heb ik een anderhalf jaar geleden om mooie philips dvd recorder gekocht (met harde schrijf) die ik nu amper meer kan gebruiken. Het lukt me niet om meerdere programma''s van verschillende zenders op te nemen.

Ik merk wel dat de snelheid erg goed is, ik download met behulp van Tweakdsl voor de nieuwsgroepen en werkt prima (film binnen 40min.binnen).

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.

gr _/-\o_