[XP] Bluetooth muis wil niet reageren na standby*

Pagina: 1
Acties:
  • 274 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Hardcore-Maniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-11-2017
Hey vraagje want kom er zelf niet meer uit.

Ik heb een bluetooth muis voor mijn laptop de logitech 270 en heb soms problemen als de computer uit standby komt dat de muis niet werkt.

Dit probleem komt raar genoeg alleen voor als ik thuis ben, op mn werk nooit tgaat zo

Ik sta op laptoppie aan werkt perfect allemaal hop laptop dicht naar mn werk, laptop open muis aan werkt perfect.

Ga ik savonds naar huis dus stroom eraf laptop dicht thuis uitklappen muis aan en hij doet niets... mn bluetooth service start gewoon op, restarten van die service heeft geen zin, soms kan ik via het programma van logitech hem aan de praat krijgen door hem te laten zoeken naar de muis maar meestal is een restart nodig om hem weer werkend te krijgen....

Verder wil ik er nog even bij vertellen dat als ik die problemen heb dat ik als ik zoek naar apparaten wel gewoon mn muis kan zien en ook andere apparaten

Het gaat hier om een ingebouwde bluetooth in een laptop: widcomm bluetooth

Heb al de laatste drivers van zowel de muis als de bluetooth adapter

Maak gebruik van windows XP met alle laatste updates.

Het gaat om een Packard bell laptop GN 45 100(en ja hij werkt goed 8) )

Iemand enig idee wat het kan zijn want vind de standby stand juist zo relax werken.

alvast bedankt

• Hardcore-Maniac
subtiel kickje, niemand die een oplossng weet ;(

• Hardcore-Maniac
kick....?

• Hardcore-Maniac
ook even met logitech gemaild... hun wisten ook niets... damn wat moet ik ermee :S?

• Hardcore-Maniac
nog geprobeert de muis te gebruiken zonder de software die erbij hoort... mag nix baten... muis word wel gezien.... maar doet nix

[ Voor 100% gewijzigd door Hardcore-Maniac op 11-12-2007 15:03 ]

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Kun je niet bij de eigenschappen van je BT adapter instellen dat deze niet mag worden uitgeschakeld om energie te besparen? Dat lijkt mij namelijk het probleem.

• Hardcore-Maniac
hmm hoe doe je dit ook alweer... bij apparaatbeheer kan ik het niet vinden... ik weet dat ik de optie ergens gezien heb bij mn wlan kaart maar kan hem niet vinden :(

hmm heb hem gevonden maar bij mn bluetooth adapter heb ik geen tabblad energie.... zit het soms ergens anders?

[ Voor 26% gewijzigd door Hardcore-Maniac op 27-12-2007 01:22 ]

Pagina: 1