Opzoek naar slideshow software

Pagina: 1
Acties:
  • 3.903 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ammun
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-10-2024
Hallo,

Ik heb het internet wat afgezocht, en wat software gedownload die slideshows kunnen maken. Ik ben op zoek naar een programma met enkele simpele opties. Tot nu toe heb ik MS Photostory 3, en MS Moviemaker 2 gebruikt, omdat ze samen de opteis bevatten die ik zoek. Wanneer ik echter het videobestand van Photostory ga bewerken in Moviemaker, is het eindresultaat niet vloeiend, en ik doe dus liever al het werk in 1 programma. Wat ik zoek:

1. Zelf panning en zooming kunnen regelen, zoals in MS Photostory
2. Toevoeging van tekst, ala MS Moviemaker (photostory is erg beperkt in mogelijkheden hiervoor)
3. Optie om muziek toe te voegen en te bewerken, wederom als MS Moviemaker

Ik vraag dus niet veel. Het programma moet ook enigsinds makkelijk in gebruik zijn, zonder te uitgebreide opties. Hopelijk heeft iemand iets gevonden en wil dit met mij delen :-)

Groeten!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Probeer Proshow Producer of Proshow Gold eens...
Heb daar zelf al een aantal leuke dingetjes mee gemaakt, en het heeft de opties die jij wil.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegroller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-03 16:46
Kent iemand overigens slideshow-software, waarmee een diapresentatie op het scherm (of beamer) te toveren is, waarbij foto's realtime kunnen worden toegevoegd?

De meeste programma's die ik ken 'bekijken' eerst de inhoud van een directory en laten vervolgens de foto's zien. Als ik (via het netwerk) een foto aan deze folder toevoeg, wordt deze NIET meegenomen in de slideshow, tenzij ik de voorstelling onderbreek en opnieuw start.

Ik ben dus op zoek naar een slideshow programma dat continue de folder met foto's monitord op eventuele nieuwe foto's.

Iemand enig idee??

Geweldige hand-oog-coördinatie dankzij Wacom en Playboy!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-05 10:06
Doet de Windows (Vista)-slideshow dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nope, zelfde probleem hier :) Ik had er zelf wat voor geschreven, maar dat zag er niet mooi genoeg uit. Vrees dat ik niet zo'n held met C# ben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-05 17:06

qless

...vraag maar...

Deegroller schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:36:
Kent iemand overigens slideshow-software, waarmee een diapresentatie op het scherm (of beamer) te toveren is, waarbij foto's realtime kunnen worden toegevoegd?

De meeste programma's die ik ken 'bekijken' eerst de inhoud van een directory en laten vervolgens de foto's zien. Als ik (via het netwerk) een foto aan deze folder toevoeg, wordt deze NIET meegenomen in de slideshow, tenzij ik de voorstelling onderbreek en opnieuw start.

Ik ben dus op zoek naar een slideshow programma dat continue de folder met foto's monitord op eventuele nieuwe foto's.

Iemand enig idee??
Moet dan een nieuwe foto meteen getoond worden, of gewoon achteraan de rij worden toegevoegd?

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ammun
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-10-2024
Ik had niet meer verwacht dat er nog iemand zo reageren. Toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98874

Ik maak al een tijd gebruik van PicturesToExecute, te vinden op:

http://www.wnsoft.com

Een goedkoop en perfect programma dat in mijn optiek top kwaliteit levert als het om slideshows gaat. In de Deluxe versie heb je ook de mogelijkheid eea op DVD te branden of AVI's van te maken. Het standaard programma zelf is in staat .exe's te maken met je slideshow.

Ook professionals maken regulmatig gebruik van PtE. Kijk eens op hun forums met flink wat slideshows van gebruikers. Krijg je een indruk van de kwaliteit van dit programma.

Kan niet anders zeggen dat ik van deze aankoop nog geen seconde spijt heb gehad.

Succes.

André
Pagina: 1