Iedereen heeft blijkbaar zo zijn eigen definitie voor een limiet. Bij Scarlet is het woord Limiet blijkbaar niet echt het juiste woord.
Ik ben momenteel bij Scarlet One 6 en heb een "limiet" van 50 GB. Ik ben al bij Scarlet sinds een week of 2-3 en ik heb al bijna het dubbele binnen van wat ik mag downloaden. Nu vind ik dit meer dan fijn ... natuurlijk ... maar ik hoop dat er geen "addertje onder het gras zit
Ik heb in het totaal al meer dan 58 GB gedownload en ik sta nog steeds niet op smallband.
Op mijn.scarlet.be staat er het volgende:
Zie de screenshots voor meer informate.
Note:
Periode van 01 november 2007 tot 17 november 2007
Ze zeggen hier wel degelijk 17 november, maar de screenshots laten mij maar tot 8 november zien...
Is dit normaal? Ik denk het niet, mijn limiet staat wel degelijk op 50 GB ingesteld en ik zou moeten hervallen naar mijn small bandje als ik dit overschrijdt. Heb ik nu al met zeker 10 GB gedaan...
Word ik nou automatisch overgezet op smallband als ik de limiet overschrijdt of betaal ik nu voor elke gigabyte die ik emer binnenhaal? Zoja dan ben ik wel ... Een beetje lichter.

Ik ben momenteel bij Scarlet One 6 en heb een "limiet" van 50 GB. Ik ben al bij Scarlet sinds een week of 2-3 en ik heb al bijna het dubbele binnen van wat ik mag downloaden. Nu vind ik dit meer dan fijn ... natuurlijk ... maar ik hoop dat er geen "addertje onder het gras zit
Ik heb in het totaal al meer dan 58 GB gedownload en ik sta nog steeds niet op smallband.
Op mijn.scarlet.be staat er het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Overzicht verbruikt volume voor ADSL. Periode van 01 november 2007 tot 17 november 2007 Verbruik voor: er240088 Deze teller meet het verbruik op een glijdende schaal. Dat betekent dat u aan het begin van een nieuwe facturatieperiode, ongeacht de betaalformule die u heeft gekozen, een balk ziet van 0 tot 250 MB. Als de 250 MB bereikt zijn, verandert de schaal en ziet u een balk tot 500 MB enz. OPGELET: de volumemeter is gelinkt aan uw facturatiecyclus. Uw maandelijkse factuur wordt opgesteld op 21 november. Dat betekent dat de teller op 21 november terug op nul wordt gezet. |
code:
1
2
3
4
5
| U hebt 66 % van uw maandelijks transfervolume opgebruikt. De limiet van uw on-line verbruik staat momenteel ingesteld op 50 GB. Als u deze limiet nadert, kunt u ofwel:
* de limiet van uw maandelijks verbruik verhogen. U surft dan verder met volle snelheid.
* of verder surfen tot het einde van uw facturatieperiode aan de snelheid van een klassieke verbinding (dit is de snelheid van een gewone inbelverbinding ipv een breedbandverbinding)*.
* Opgelet: De facturatie van het extra volume start bij het overschrijden van de limiet van uw abonnementsformule, aan de tarieven vermeld op www.scarlet.be |
Zie de screenshots voor meer informate.
Note:
Periode van 01 november 2007 tot 17 november 2007
Ze zeggen hier wel degelijk 17 november, maar de screenshots laten mij maar tot 8 november zien...
Is dit normaal? Ik denk het niet, mijn limiet staat wel degelijk op 50 GB ingesteld en ik zou moeten hervallen naar mijn small bandje als ik dit overschrijdt. Heb ik nu al met zeker 10 GB gedaan...
Word ik nou automatisch overgezet op smallband als ik de limiet overschrijdt of betaal ik nu voor elke gigabyte die ik emer binnenhaal? Zoja dan ben ik wel ... Een beetje lichter.