XBOX met Media Center verbinden met netwerk harddisk

Pagina: 1
Acties:
  • 270 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Josvds
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-01 23:10
Hallo,

Ik wil graag de DVD`s die ik heb op een externe HDD plaatsen die standalone draait in het netwerk. Zodat deze beschikbaar is zonder dat mijn PC aan staat. Nu wil ik eigenlijk ook graag deze films bekijken op de TV. Maar nu is mijn vraag eigenlijk, als ik een XBOX koop, deze om laat bouwen en daar Stand Alone Media Center op laat zetten kan deze XBOX dan een externe netwerk harddisk benaderen of moet ik persee verbinding maken met een PC, want ik hoorde dat een netwerk harddisk een extra plugin vereist.

Hopelijk kan iemand hier mij mee helpen.

Grts,
Jos

• The Flow
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2024

The Flow

I am the greatest

alle clients in een netwerk kan je met XBMC zien.. Dus ook een hdd die je in je netwerk gooit..

God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...

• Josvds
Ok, hartelijk dank. Je hoeft op de XBOX dan geen speciale plugins te installeren. Want dat moet op de PC schijnbaar wel voor een netwerk harddisk.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Je moet wel even opletten dat je een netwerk-hd hebt die zijn bestanden via samba shared, en dat je er dus geen speciale software of drivers voor hoeft te installeren op je pc anders heb je kans dat 't niet gaat werken.

• Josvds
Hartelijk dank voor de informatie..

• Josvds
Ik heb nu een harddisk gevonden maar wil ook graag weten of deze daadwerkelijk voor de XBOX geschikt is voordat ik deze ga aanschaffen. Je kan er software voor installeren maar ook via windows gewoon benaderen als je hem aansluit. Teminste dat dacht ik te kunnen opmerken uit de handleiding.

Is de Western Digital Externe Harddisk 500GB 8MB USB2.0/GLAN, C5000E met productcode WDG1NC5000E geschikt voor de XBOX als netwerk harddisk?

Thnx.

• Josvds
Heeft iemand enig idee?
Pagina: 1