Toon posts:

Vista pakt Nvidia GeForced 8600GT niet

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Altijd alles heeft goed gewerkt op mijn laptop, alleen sinds de vista-installatie pakt hij mijn videokaart niet meer. Ik heb alle Nividia drivers geprobeerd, maar telkens de melding dat er geen apparaat is gevonden waarop de driver van toepassing kan zijn. Bij Hardware staat gewoon de standaard VGA-kaart maar bij Everest geeft hij aan dat de Nvidia de 3d-acceleratie is (bij videokaart staat gewoon de standaard vga-kaart). Iemand een oplossing?

-----------------------OPGELOST-----------------------------------------

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2007 18:15 ]

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:41
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 17:07:
Altijd alles heeft goed gewerkt op mijn laptop, alleen sinds de vista-installatie pakt hij mijn videokaart niet meer. Ik heb alle Nividia drivers geprobeerd, maar telkens de melding dat er geen apparaat is gevonden waarop de driver van toepassing kan zijn. Bij Hardware staat gewoon de standaard VGA-kaart maar bij Everest geeft hij aan dat de Nvidia de 3d-acceleratie is (bij videokaart staat gewoon de standaard vga-kaart). Iemand een oplossing?

-----------------------OPGELOST-----------------------------------------
zeg knaap, het is wel handig als je even verteld hoe je het hebt opgelost, daar hebben anderen misschien nog wat aan.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-07 15:10

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Blijkbaar was het probleem met wat eigen inzet op te lossen, dus zo moeilijk kan het nooit geweest.

[ Voor 43% gewijzigd door Ultraman op 17-11-2007 18:49 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.