Toon posts:

@home mail verzenden probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 1.258 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de hele week al problemen om mail te verzenden!
Ik kan wel ontvangen beantwoorden doorsturen maar een nieuwe mail aanmaken en verzenden lukt bij ons op geen enkele computer?
Bij @home vertellen ze dat het probleem hier bij onze computers ligt maar wij twijfelen daar aan volgens ons is het iets bij @home wie heeft hier nog meer problemen mee en wat hebben jullie eraan gedaan?

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-11 21:39
Vertel ons wat je hebt ingesteld et cetera. server/client...
Kijk ook eens hier.
@Home ervaringen - deel 9

• crazyindo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-03-2021
Telnet eens naar smtp server van @home

start - > uitvoeren - > tik in "cmd" (zonder ") en dan krijg je het dos schermpje, tik daarna "telnet mail.home.nl 25" (zonder " ")

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Welke foutmelding krijg je dan? Of waardoor denk je dat het niet werkt?

PSN: djmurcielago

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-11 17:57
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 16:26:
(...)
Ik kan wel ontvangen beantwoorden doorsturen maar een nieuwe mail aanmaken en verzenden lukt bij ons op geen enkele computer?
(...)
Dat je wel iets kan doorsturen (op dat moment verzend je dus iets) duidt erop dat de mailserver van @home bereikbaar is en werkt.

En je zegt: computers. Hoeveel, en wat voor router gebruik je? Als je één PC aansluit op je modem, werkt het dan wel? Hoogstwaarschijnlijk ligt het toch aan je computers of je (interne) netwerk.

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben hier 3 computers en met het verzenden krijgen we de melding 550-Dit bericht kan niet worden verzonden omdat de inhoud ervan op ongewenste
550 email lijkt. (400) Het vreemde is dat we ook niet op de webmail kunnen verzenden?
We hebben en draadloze router en die staat op dynamisch

Verwijderd

Hoi Bets,

Kijk eens op Link bij Vara Kassa Lijkt dat op jouw probleem? Dat was dus dit voorjaar.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Dan zou ik maar es contact opnemen met de provider. Je weet zeker dat je via mail.home.nl verzend?

PSN: djmurcielago

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-11 17:57
Hebben jullie toevallig ook andere e-mailadressen (iemand@mijnsite.nl)? Misschien kun je dan als test de smtp-server van de hosting provider van dat domein gebruiken. Meestal moet je dan ook invullen in je e-mailprogramma dat je authenticatie gebruikt met dezelfde referenties als voor je popserver.

[ Voor 28% gewijzigd door pinockio op 18-11-2007 11:39 ]

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem met incredimail, ik heb zojuist outlook actief gemaakt en daar kan ik alles gewoon versturen. Bij mij doet zich het probleem alleen maar voor bij e-mail adressen van @home. Vandaag Home gebeld en die zeggen dat het beslist niet aan hun ligt.
Ik heb telnet geprobeerd en daar staat "het is niet toegestaan deze server te gebruiken voor het versturen van spam, mass mails en ongewenste e-mails. lees hiervoor de voorwaarden van uw abonnenment" Na wat verder zoeken kom ik bij een site uit ( http://www.spamhaus.org/) waar ik m'n ip-adres kan invullen om te testen of die daar geregistreerd staat. En ja hoor ik tik m'n ip-adress in en er komt te staan "is listed on the Policy Block List (PBL)" Dit is een lang verhaal maar misschien kan iemand hier iets mee. Groetjes Rob

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er achter waar het aan ligt! De spam filter van @home stond bij mij op zeer streng nu ik hem op matig heb gezet doet hij het weer!
Pagina: 1