Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb plotseling een raar probleem met Tomtom 6 en ipaq4150. Ik heb dit pakket aangeschaft en het heeft vanaf het begin goed gewerkt. Echter sinds een paar dagen loopt Tomtom vast (beeld bevriest) zodra ik een fix heb en ik begin te rijden! Ik moet de gehele PDA resetten. Het probleem blijft zich voordoen. Ik heb GPS instellingen gecontroleerd, deze zijn gewoon juist. Het opnieuw installeren van Tomtom heeft ook niet gewerkt, maar ik vraag of de oude installatie wel echt helemaal weg is uit het register.

Ik weet niet waar ik het probleem het beste kan zoeken, heeft iemand misschien suggesties?

Ik heb een emtac crux II gps ontvanger

Verwijderd

Probleem had ik met mijn qtec-s100 smartfone.
Mijn oplossing was
Backup maken contacten.
Daarna komplete hardware reset.
Daarna contacte terug zetten en tomtom terug er op zetten.
Geen problemen meer
Probleem? zal windows mobiel wel zijn

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik een hard reset doe, vraagt tomtom zelf opnieuw geinstalleerd te worden? Heb je ook je geheugenkaart volledig gewist?

Verwijderd

ik heb mijn geheugen kaart niet gewist
Daar staat alleen de mappen van tomtom op en foto;s van de camera en de backup contacten

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht even dat het gelukt was, maar vandaag deed hij het opnieuw. Kun je me vertellen hoe ik tomtom echt kan verwijderen, want telkens ik een hard reset doe installeer hij zichzelf, er moet dus nog een bestand ergens bestaan.

• rjhilbrink
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-11 17:04
Hi,
TomTom installeerd zichzelf als deze nog staat op het kaartje (zoek mapje 2155\autorun.exe).
Als je een hardreset doet terwijl er geen SD kaart in zit zal ook TomTom niet zichzelf installeren.
Ik heb jaren TomTom op een iPAQ 4150 gebruikt zonder problemen (ook TT6).
De enige problemen die ik heb gehad zijn met corrupte bestanden op de SD Kaart.
Dat kan een poi bestand zijn of de mapsetting.
Makkelijkst is om tomtom van het kaartje te verwijderen en deze er op nieuw op te zetten.

PV: Panasonic HIT Kuro/SolarEdge HD Wave 4.225 kWp verdeeld over 2600 Zuid Oost en 1625 Noord West

Pagina: 1