Ik ben bezig met het verwijderen van bepaalde objecten die ik wil verwijderen uit een InnerList
In het Emailmessage object bestaat een canDelete bool die ergens op true wordt gezet als dit het geval is dan moet de message worden verwijderd. En als er 1 mail in staat dan lukt het wel maar zogauw er meer als 1 inzitten dan laat ie er altijd 1 of meer staan. Ik heb al gekeken met debug wat er precies gebeurt maar kan er niet achter komen. Wat kan ik het beste doen om dit op te lossen
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| public void deleteMail() { object o = null; for (int i = 0; i <= InnerList.Count; i++) { if (((EmailMessage)InnerList[i]).CanDelete) { InnerList.RemoveAt(i); if (ItemRemoved != null) ItemRemoved(o, EventArgs.Empty); } } } |
In het Emailmessage object bestaat een canDelete bool die ergens op true wordt gezet als dit het geval is dan moet de message worden verwijderd. En als er 1 mail in staat dan lukt het wel maar zogauw er meer als 1 inzitten dan laat ie er altijd 1 of meer staan. Ik heb al gekeken met debug wat er precies gebeurt maar kan er niet achter komen. Wat kan ik het beste doen om dit op te lossen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2007 14:38 ]