Playstation 2 en aceton

Pagina: 1
Acties:

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Op mijn playstation zaten lijmresten van plakband, dus mijn ma komt aan met aceton. Het probleem is nu dat behalve de plakresten ook de zwarte kleur van mijn ps2 half weg is :'(. Ik heb op google gezocht maar alle winkels die dit soort parts verkopen komen uit engeland :+ , en dat is nog redelijk duur ook.... Op de sony site, is het onmogelijk om een klantenservice nummer voor de playstation 2 te vinden.

dus: weet iemand iets leuks om mijn ps2 te ''pimpen'' dat het niet opvalt, zwarte stift werkt niet :( of iemand wel een idee wat dat nummer is, een goede winkel. Het grote playstation 2 topic kan ik trouwens ineens niet meer vinden :O. Ik hoop dat OH de goede plek hiervoor is :).

Heel veel lurken, heel weinig posten..

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zet er primer overheen en schilder het weer zwart, dat ziet er redelijk uit. Anders kun je ook het hele ding opnieuw in de lak zetten natuurlijk.

• allegames
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-07-2018
Plak 'm af en spuit 'm zwart (of roze). Wel eerst goed ontvetten, kan met aceton;)

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Jas er een leuke sticker overheen of iets dergelijks..

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
kga zo wel is een foto maken:) het ziet er gewoon echt niet uit:P met dat spuiten, en primer daar ga ik over denken alleen is dat ps2 textje aand e bovenkant zo moeilijk af te plakken. het is de eerste versie ps2 :P

Heel veel lurken, heel weinig posten..