Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Online PHP editor met syntax highlighting?

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een online PHP editor met syntax highlighting..

Ik ben dus niet op zoek naar een WYSIWYG editor (de doorsnee editor) maar echt naar een online editor waar ik dus mijn code kan aanpassen zodat ik makkelijk aan websites kan werken als ik niet thuis zit...

Er zijn ook online FTP browsers met een edit functie maar ik heb hier niet genoeg aan...

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Ik snap wat je bedoelt, maar ik zou nooit e.o.a. online dienst vertrouwen met mijn PHP-code, waar vaak ook login-gegevens instaan. Hetzelfde geldt voor FTP-client trouwens. Het zou wat anders zijn als je het zelf zou kunnen hosten.

Wat ik wel nog zou overwegen is een remote desktop-iets, dat gewoon direct naar je eigen PC verbindt. Voor RDP is er een ActiveX-ding, die je in een webpagina kunt embedden (IE only!). Voor moderne browsers zou je met de Java VNC-viewer kunnen werken.

Voordeel: meteen al je devtools bij de hand.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

CodePress. Dat was overigens de derde hit bij mijn eerste Googlequery. ;)

Daarnaast heeft dit niets met Programming te maken; we praten hier over zelf zaken programmeren, niet over kant en klare scripts. Aangezien je dus wél een kant en klaar script zoekt doe ik dit dicht.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.