Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Je kan de moderaties van een persoon als normaal gebruiker niet zien.
When you only live once, try not to die?
Inderdaad, vandaar dat ik het ook vreemd vind dat de TS dit wel ziet. Er zijn altijd mensen die +2 "mee eens" modden.arne schreef op zondag 18 november 2007 @ 22:08:
En hoe zou je dat moeten constateren?
Je kan de moderaties van een persoon als normaal gebruiker niet zien.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Volgens mij wordt er genoeg aan gedaan, dit is imho dan ook een beetje zoeken naar een nauwlijks relevant probleem wat dan ook niet de uitspraak "er moet echt iets aan gedaan worden!" waard is.Ik weet dat dit een gevoelig onderwerp is voor vele mensen, maar er moet echt iets aan gedaan worden!
edit: het lijkt me overigens vrij omslachtig om een account aan te maken alleen om je eigen reacties hoog te modereren, waarbij je ook nog vaak zult moeten "meemodden" om je rechten te behouden. Wanneer deze toch worden ontnomen zul je weer een nieuw account inclusief een nieuw betaald e-mailadres (benieuwd hoe je daar al te vaak aan wil komen) moeten aanmaken. En dat allemaal terweil een slechte post meestal toch wel op -1 beland.
[ Voor 36% gewijzigd door Arne op 18-11-2007 23:02 ]
En het in het bezit komen van een betaald email adres is niet zo moeilijk. Bij de meeste providers kan je er een aantal aanmaken en die kan je ook weer verwijderen.
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸