Toon posts:

[Word 2007] Veroorzaakt bij opstarten crash op laptop*

Pagina: 1
Acties:
  • 394 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb hier een notebook met windows vista, het gaat om een asus A7U. Alles werkt perfect totdat Word wordt opgestart. Nadat word is opgestart, crashed de notebook en geeft hij een geheugendump. : 00000007f (0x00000008,0x80154000,0x00000000)
Ik heb het internet al bekeken maar daar kon ik niks vinden.

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Algemene oorzaken van de fout STOP 0x0000007F ?
memtest al gedraait??, faq??

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
yup, dat lijkt goed te zijn, hij doet het ook alleen bij word, de andere office programma's werken wel goed.

• djexplo
Veilige modus Microsoft Word geprobeerd : http://office.microsoft.com/nl-nl/help/HP030823931043.aspx ?
Microsoft Word 2007?, Proffesional ?, Vista 32 bits home?

Reinstall?, Fonts?

Office updates?, Driver Updates?, Vista patches?

[ Voor 23% gewijzigd door djexplo op 17-11-2007 12:17 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
grappig, ik wist niet dat er een veilig modus bestond voor office. Maar dat werkt dus wel.
Om jou andere vragen te beantwoorden, het is inderdaad word 2007, op een 32bits vista, met alle updates. Net uit de winkel.

Hij werkt wel goed als office in veilig modus wordt opgestart.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 11:32:
Ik heb het internet al bekeken maar daar kon ik niks vinden.
Dat je niks kon vinden is natuurlijk onzin. :)
Zeker bij dit soort troubleshooting topics is het belangrijk dat je vermeldt wat je gevonden hebt en waarom het volgens jou er niet toe doet en wees compleet in je systeem en softwarespecificatie. Anders roept zo'n topic alleen maar vragen op.

Lees ook even onze Registratievoorwaarden / korte FAQ en Versietags in topictitel verplicht *lezen svp*; daar vind je wat tips over het maken van een goede topicstart. Pas ik in de tussentijd je topictitel aan.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• djexplo
I have seen this error
with virtual cd/dvd drive software such as earlier versions of Daemon Tools.

Pagina: 1