Logitech Setpoint :(

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• allegames
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-07-2018
Onlangs na een fresh win install de nieuwste setpoint drivers gedownload: versie 4.0.
Jullie verwachten het nooit, maar het werkt niet naar behoren.

Setup:
Win XP Pro 32bit
Logitech G5 muis
Logitech G15 toetsenbord
Setpoint 4.0

Probleem:
Ongevraagd gaat af en toe de capslock aan.
Leestekens willen nog wel eens van plek wisselen (as in: ik typ een haakje openen en er verschijnt een haakje sluiten)
Middle click op muis werkt niet meer
Links/rechts klikken op muis wordt opeens 'nieuw venster openen' of iets anders beroerds, terwijl ik het heb ingesteld als vorige/volgende pagina
Scrollwieltje scrollt plots uiterst beroerd door pagina's heen

Wat ik geprobeerd heb:
Oudere Setpoint versie installeren>lukte niet doordat ik 4.0 niet volledig verwijderd kreeg. De Setpoint (bijv) 3.3 installer geeft dan aan dat er een nieuwere versie op m'n pc staat en de install wordt afgebroken.
Setpoint implementatie inruilen voor die van Windows.
Muis en toetsenbord aangesloten op de oude manier (niet usb, maar de 'groene' en 'lila' zeg maar)
Muis en toetsenbord schoonmaken

Waar ik gestoord van word:
Destijds tegen de €200 uitgegeven aan muis & tb, driver van een MB-tje of 50 gedownload en het doet niet wat het beloofd.

Mijn vraag:
Graag wil ik de resolutie van de muis in 5 stappen kunnen verstellen en maak ik vaak gebruik van de macrotoetsen; hoe kan dit zo blijven zonder Setpoint òf hoe krijg ik 4.0 van m'n pc af zodat ik weer terug kan naar 3.3 (ofzo)?

Bij voorkeur een andere oplossing dan Win opnieuw installeren;) :)