Toon posts:

Systeem geschikt maken voor Mac OS X Leopard

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben voornemens een nieuwe (multi media) PC samen te stellen. Ik wil op die PC ook proberen Leopard te laten draaien. Op basis van informatie van diverse sites heb ik een systeem samengesteld dat hier mogelijk voor geschikt is:
  • Grafische kaart (PCIe): Asus EAH2600XT/HTDP
  • Sat-/TV-Kaart: Pinnacle PCTV Dual DVB-t Pro
  • Processor: Intel® Core™ 2 Duo E6750
  • Voeding: OCZ StealthXStream 500W
  • Behuizing: SilverStone LC14S-MC
  • Cardreader: MS-TECH Card Reader silver 5,25
  • DVD-Brander: Samsung SH-S202J
  • Case-fan: SilverStone FM92
  • Case-fan: Sharkoon System Fan S60
  • Moederbord: GigaByte G33M-DS2R
  • Harddisks (SATA): Samsung SpinPoint T166
  • Geheugen: GeiL 4 GB DDR2-667 Kit
  1. Ik hoor graag of er lezers zijn die dit eerder hebben gedaan en of bovenstaande configuratie geschikt is voor een Mac OS.
  2. Ik wil graag weten of in de Pinnacle kaart wordt (h)erkend door Mac OS als bijv. Apple TV.
  3. Voldoet de grafische kaart?
  4. Loont het de moeite om (tzt) een aparte geluidskaart in te bouwen?
  5. Ik heb een kast gekozen die pal onder m'n TV komt te staan en dus stil moet zijn, voldoet bovenstaande aan de voorwaarden voor een stil huiskamersysteem?
  6. Ik zoek ook nog een 20" flatscreen met een uitstekende kleurweergave voor beeldverwerking (DTP), budget € 250,=.
  7. En uiteraard hoor ik graag tips over de onderdelen: Goed of slecht en wat raden jullie als alternatief aan?
Kortom, ik barst van de vragen maar ik weet zeker dat hier zeer bruikbare tips uit voort komen! _/-\o_

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:47
Mac OS X mag alleen op Apple machines gedraaid worden.
Als jij zo graag Leopard wil -> check apple.nl

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:02

Thandor

SilverStreak

Mac OS X mag inderdaad alleen op Apples geïnstalleerd worden :). Afgezien daarvan gaat dit topic ook op slot omdat wij niet uitgaan zoeken welke PC jij nodig hebt, daar zijn de BBG's en de howto voor ;). (Zie FAQ / Beleid).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.