Toon posts:

welke speakers?

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb speakers die bagger klinken :(
nu wil ik echt goede speakers die goed geluid geven
welke speakers zou ik volgens jullie moeten kopen? en maakt het nog wat uit of je digitaal geluid neemt of is er geen hoorbaar verschil?

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21-08 17:33

Metten

ik hou het graag simpel

Digitale zijn natuurlijk het beste, kijk maar op www.meridian.co.uk/m_bro_spk.htm
;)

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:24

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
heb zelf creative fps 1500, prima setje voor het huis tuin en keukengebeuren en is ook nog eens geinig icm sb live!

maar het ligt er maar net aan wat voor eisen je aan het geluid stelt en wat je te besteden hebt

wil je echt overdrijven en de buren overstemmen met quake dan ga je natuurlijk voor een setje apogee 12.1 Kw speakers van 20.000 gulden per stuk ;)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Wat voor prijs zit je aan te denken? Ik heb zelf Labtec lcs-2514. Voor het geld (ik heb ze voor fl.180,-) wel een goed setje speakertjes, maar ze halen het natuurlijk niet bij een leuk setje van Videologic, Klipsch of Midiland, maar daar moet je ook wel wat meer geld voor neertellen.

Verwijderd

Topicstarter
ik wil maximaal 250 piek er voor uitgeven
het hoeven niet per sé 4 boxen te zijn
ik heb liever 2 goede boxen dan 4 slechte boxen
ik zag bij Labtec ook die dunne speakers, zeg maar de LCD van het geluid, zijn dat ook goede boxen of moet je daar maar niet op af gaan omdat die boxen veel te dun zijn?

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14

gcb

Vandaag zag ik bij Vobis (ja :r) een heel aardig setje Altec Lansing speakers staan. Ik heb zelf erg goede ervaringen met Altec Lansing.

www.vobis.nl/Images/VisionPagina09.jpg

Die zwarte...

Verwijderd

Heb zelf TEAC speakers. PowerMax240 voor en PowerMax120 achter, perfect geluid. Ik heb alleen geen flauw idee wat ze kosten... O ja, in "echte" Watts: respectievelijk 15 en 3 W

Echt beter dan de standaard pc-speaker-meuk die er bij zovelen aanhangen...

Edit: toepvoudtje

Verwijderd

Op dinsdag 13 februari 2001 16:50 schreef iljitsjsa het volgende:
ik wil maximaal 250 piek er voor uitgeven
het hoeven niet per sé 4 boxen te zijn
ik heb liever 2 goede boxen dan 4 slechte boxen
ik zag bij Labtec ook die dunne speakers, zeg maar de LCD van het geluid, zijn dat ook goede boxen of moet je daar maar niet op af gaan omdat die boxen veel te dun zijn?
Het geluid van een speaker hangt samen met de grootte van de kast. Die platte dingen zien er leuk uit en zijn ook een goede oplossing voor mensen met weinig ruimte en geen behoeft aan goed geluid. Die zou ik dus zeker niet nemen.

2e hands versterker + speakers is ook een optie...
Pagina: 1