Flash werkt toch niet?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240381

Topicstarter
Ik heb hier op mijn computer sinds kort Flash CS3 draaien, maar sinds dat geinstalleerd is kan ik op websites als insidegamer.nl en vi.nl geen flash meer bekijken. Ik dus de nieuwste flash player downloaden vanaf: http://www.adobe.com/shoc...od_Version=ShockwaveFlash maar dan kom ik er achter dat ik de nieuwste heb (9.0.45.0 volgens mijn program files) terwijl die websites van zojuist beweren dat ik die NIET heb...

Geenstijl filmpjes kan ik eveneens niet bekijken..

allemaal geen drama, maar wil dat alles naar behoren functioneerd :-)

doei doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-04 23:04

KompjoeFriek

Statsidioot

Je kunt proberen de flash-plugin voor je browser (je vermeld niet welke je gebruikt, maar ik ga er even van uit dat je internet explorer 7 gebruikt) opnieuw te installeren.

Dat doe je als volgt:
  • Ga naar het menu Extra, en dan Internet opties (in het engels: Tools, Internet Options).
  • Dan naar het tabblad Programma's, en de knop Beheer plugins (in het engels: Programs, Manage add-ons).
  • Zoek daar uit de lijst Shockwave Flash object, en verwijder het.
  • Voor de zekerheid de browser even opnieuw starten.
  • En proberen de plugin opnieuw te installeren.
Veel succes :)

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
gaat mooi niet door helaas ... heb em geselecteerd, maar de knop verwijderen gaat niet oplichten. Daarna heb ik shockwave uitgezet en geprobeerd te verwijderen maar ook dat gaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:07
Misschien bestandsassociatie wijzigen? Van Flash CS3 naar Internet Explorer ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
om het ingewikkelder te maken ... als ik naar die flash site ga zegt ie ook doodleuk dat ik : You have version 9,0,47,0 installed

hmmm... Misschien nog iets opmerkelijks ik kan wel op www.gamez.nl de roterende banner checken (ook flash)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wat voor melding krijg je op de websites waar het afspelen niet lukt?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-04 23:04

KompjoeFriek

Statsidioot

Volgens adobe heb ik dezelfde versie.
(staat er in flash en middels javascript vertellen ze me het nogmaals)

Je zou de Flash uninstaller van Adobe kunnen proberen. Hier heb ik zelf geen ervaring mee.

De eventuele foutmelding ben ik ook benieuwd naar, alleen vermoed ik dat het blijft bij een kruisje.
zoiets: Afbeeldingslocatie: http://img216.imageshack.us/img216/9468/cantio1.png

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:13

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Ik ondervind hetzelfde probleem, had vorige week de laatste beta ge-installeerd van versie 9 en op sommige sites word doodleuk vermeld dat er geen flash-plugin aanwezig is.... ik dacht eerst dat het aan de beta versie ligt maar als jij er met de gewone versie 9 ook last van hebt..... beetje vreemd. Ik browse trouwens met FF.

Vind dit wel interresant omdat ik zelf veel flash ontwikkel, moet zeggen dat ik nog niet met cs3/as3 aan de slag ben geweest maar was wel van plan om er binnenkort mee te beginnen.

De melding dat er geen flash aanwezig is kan natuurlijk op vele manieren, hangt er maar net vanaf hoe de ontwikkelaar de boel heb opgezet. Begin dan ook klein beetje te denken dat de verschillende implementaties niet volledig backwards compatible zijn, maargoed dit is maar een eerste gedachte hoor, kan er goed naast zitten natuurlijk.....

Zelf maak ik altijd gebruik van swf-object, daarmee geen problemen gehad. Zal de sites waar het voorkomt morgen eens gaan bekijken, mss dat er dan wat naar boven komt.

Zowiezo is het altijd aan te raden om netjes de un-installer te gebuiken voor er een nieuwe versie geinstalleerd word ;)

edit >> hmmm ben ik iets te voorbarig? werk helemaal geen enkele movie bij jouw of heb je dezelfde symtomen als ik heb?

[ Voor 5% gewijzigd door ocdaan op 18-11-2007 02:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hoe vreemd het ook klinkt. i kheb zojuist de uninstaller gebruikt. Daarvoor zat ik (eigenlijk tegelijkertijd) op vi.nl waar ze een flashbanner hebben. Ik had de un-installer gebruikt en vervolgens ververste ik een pagina op vi.nl en daar was ineens de flashbanner weer. Ik ga nu even checken of de anderen het ook doen!

edit: alles doet het weer! Bedankt iedereen!

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 240381 op 18-11-2007 19:14 ]

Pagina: 1