Ik heb een Dell Inspiron 6400, eigenlijk nooit problemen mee gehad, maar vandaag gooide ik dus even dom een volle kop soep over m'n toestenbord. Snel uitgezet door de power-knop in te houden, goed op laten drogen en gestofzuigd. Zojuist weer aangezet, hij leek het weer te doen, maar nu blijkt ie dus niet meer te vebinden op het netwerk. Het ligt volgens mij niet aan de router want ik ben ook even ergens anders gaan checken. Hij detecteert de beschikbare netwerken wel, maar blijft gewoon op 'connecting' staan totdat er iets als 'unable to connect to preferred wireless networks' komt te staan.
Kan ik nog kijken of dit zelf, softwarematig zeg maar, op te lossen is, of is dit eigenlijk per definitie een defect en moet ik Dell maar eens gaan bellen? Ik zit trouwens nog binnen de garantie, heb ik daar dan ook nog iets aan of detecteren ze zo dat het vochtschade is?
Kan ik nog kijken of dit zelf, softwarematig zeg maar, op te lossen is, of is dit eigenlijk per definitie een defect en moet ik Dell maar eens gaan bellen? Ik zit trouwens nog binnen de garantie, heb ik daar dan ook nog iets aan of detecteren ze zo dat het vochtschade is?