Mijn Geforce4 MX 460 vertoont sinds kort een erg merkwaardig probleem: de koeler (althans, ik denk dat het die is) maakt gigantisch veel lawaai. Nu heb ik al geprobeerd met perslucht het stof er wat van tussen te blazen, maar zonder enige resultaat. Een korte zoektocht op Google levert niets bruikbaars op en dus kom ik naar jullie: hebben jullie enig idee hoe je dit kan oplossen?
Mocht het dan niet meer op te lossen vallen, dan zou ik nog een 2ehandskaartje kopen op eBay; de PC wordt immers nog te frequent gebruikt om weg te doen. De Geforce4 MX 460 is een AGP 8x kaart volgens mij en dus zal de nieuwe dat ook moeten zijn; zijn er verder nog dingen waar ik op zal moeten letten als ik een nieuwe koop?
Mocht het dan niet meer op te lossen vallen, dan zou ik nog een 2ehandskaartje kopen op eBay; de PC wordt immers nog te frequent gebruikt om weg te doen. De Geforce4 MX 460 is een AGP 8x kaart volgens mij en dus zal de nieuwe dat ook moeten zijn; zijn er verder nog dingen waar ik op zal moeten letten als ik een nieuwe koop?