Toon posts:

Media delen met xbox 360

Pagina: 1
Acties:
  • 891 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag media delen met mijn xbox 360 (vanuit een vista pc) dit wil ik doen via media center,
maar mijn xbox kan geen "media center computers" vinden.
Als de laptop van myn broer opstaat (xp media ... edition) vind hij deze wel.
Ik "denk" echter te weten wat het probleem is, in mijn netwerkcenter staat de optie media delen MAAR ik kan deze niet aan zetten omdat ik in een "openbaar netwerk" zit en ik kan niet vinden waar ik dit kan veranderen.

kan iedmand mij helpen

Grtz,freakneat

(srr als dit niet de juiste categorie is)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 20:07 ]

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:48

SambalBij

We're all MAD here

Dat kun je instellen in het Network and Sharing center in het Control panel.
Daar kun je van het aangesloten netwerk instellen of het een public of private netwerk is. Als je machine niet rechtstreeks aan internet hangt (er dus een firewall/router voor staat) dan kun je die veilig op private zetten.
Kijk ook even naar je firewall instellingen. Test het eens als je de vista firewall uitschakeld.

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik gedaan en nu kan ik het inschakelen, dit heb ik gedaan maar nog aaltijd kan myn xbox geen windows media center pc vinden.
Maar toch bedankt,het bleek zelfs dat je dit toch kon doen via het netwerkcentrum.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2007 17:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wat ben ik toch een sukkel, was ik even vergeten dat ik myn broers laptop als standaard had.
Nu dus opgelost.
Voor die gene die het zelfde probleem hebben/krijgen gewoon op te lossen in het settings menu en dan terug met de pc conecteren die je wil hebben.