Toon posts:

slotjes gezeik

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
een paar jaar terug ben ik gestopt bij tweakers omdat je niet goed wordt van dat gezeik met die slotjes,ik ben een normale computeraar die een serieuze vraag stelt en dan gaat het weer op slot,geef dan aan waar ik deze vraag moet stellen

GEZEIK

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-05 13:27
Het punt is dat wat jij als 'serieuze' vraag aanmerkt hier dusdanig vaak beantwoord wordt dat het in de FAQ staat. Dat betekent dat jij, als gebruiker je antwoord daar uit dient te halen en als daar staat dat het soort onderwerp eigenlijk niet op GoT thuishoort en al helemaal niet zonder dat je voldoende informatie in je TS neer zet dan gaat de boel gewoon op slot.

GoT is geen helpdesk.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:24

Thandor

SilverStreak

geef dan aan waar ik deze vraag moet stellen
Lees jij dan even het gedeelte wat ik aangaf in de PMG FAQ? En lees je daarna ook even de CSL FAQ (evt. het CSL Beleid en Wat is er nu anders in CSL? die leonpwner1 aangaf?) :). Daar staat dit antwoord in.

Verder geldt Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!. Dit topic gaat dus op slot.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

De reden waarom je een slotje krijgt staat uitgebreid beschrijven in het slotje zelf. Ook heb je via de mail van moderators aanwijzingen gekregen hoe je een topic op GoT zou moeten openen.

Als je je dan niets aantrekt van die aanwijzingen... zou het dan niet een beetje aan jezelf liggen?

Kortom, lees de aanwijzingen nog eens door voordat je de volgende keer een topic opent. Iedereen staat vrij een topic te openen, maar dan wel met enige inspanning van jezelf (zelf zoeken) en daarna een goede, volledige probleembeschrijving met het melden van wat je zelf allemaal gezocht en geprobeerd heeft :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Dit topic is gesloten.