Toon posts:

Panasonic

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een Panasonic TH-37PV70FA gekocht maar nou kan ik nergens vinden wat de responstijd van dit beelscherm, is weet iemand dit. En kan ik op dit scherm mijn computer aan sluiten en er op game of heb ik dan te veel kans op een burn-in. In de [Plasma] Panasonic, de nieuwe tv-modellen van 2007 - deel 6 topic staat steets TH-37PV71FA is mijn tv dan uit 2006 (dacht namelijk 2007).

M.V.G Klaasy

Verwijderd

plasma heeft een responsetijd van < 1 ms dus dat zit wel goed.
Tja gamen doe ik er ook maar dan met mijn ps3 als je een beetje oppast met het contrast en niet uren achtereen hetzelf in beeld heb staan kun je er lekker op te keer gaan

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 19:13:
Hallo ik heb een Panasonic TH-37PV70FA gekocht maar nou kan ik nergens vinden wat de responstijd van dit beelscherm, is weet iemand dit. En kan ik op dit scherm mijn computer aan sluiten en er op game of heb ik dan te veel kans op een burn-in. In de [Plasma] Panasonic, de nieuwe tv-modellen van 2007 - deel 6 topic staat steets TH-37PV71FA is mijn tv dan uit 2006 (dacht namelijk 2007).
Klaasy, welkom op GOT. Zou je voor een volgende post even de forumregels willen doornemen? Je vragen zijn al in andere topics beantwoord, of anders kun je de vraag in het bestaande Panasonic topic stellen. Verder is het ook niet nodig om je post af te sluiten met groetjes/naam etc.

[ Voor 5% gewijzigd door JPS op 16-11-2007 20:07 ]

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:01

voodooless

Sound is no voodoo!

Responsetijden moet je uitzoeken voordat je en TV koopt ;) Bij Plasma is dat inderdaad een non-issue.

Voor de aansluiting met de PC wil ik je naar de manual verwijzen, daar staat genoeg in. Wat betreft burnin staat daar genoeg over in het topic waar jij het al over had. 'T is nog steeds een relatief nieuw model wat daar ook veelvuldig besproken is (zie ook eerdere delen).

Verder is het niet nodig om te groeten. We groeten hier elkaar gewoon de hele tijd door, dus je hoeft dat niet extra nog eens onder je post te zetten.

Voor meer info zie Het algemeen beleid

Succes!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.