[WORD] symbool venster niet zichtbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Topicstarter
Beste medetweakers,

Ik heb een heel raar probleem. Als ik WORD 2003 SP2 open en ga via > Invoegen > Symbool. Krijg het venster uberhaupt niet te zien? Als ik op een andere werkplek inlog met dezelfde gegevens heb ik die wel. Heb de laptop, waar het probleem zit, office opnieuw geinstalleerd, image uitgerold, maar het werkt nog steeds niet. Iemand enig idee?

Signature

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Topicstarter
Iemand een idee?

Signature

• Cassettebandje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:39

Cassettebandje

SA-C90 TDK

Gebeurt er helemaal niks of wordt er ergens een venstertje geopend wat je niet kunt zien? In het laatste geval wil een alt-(minteken), verplaatsen en dan met de pijltjestoetsen het venster op de goede plek zetten misschien helpen.

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Topicstarter
Cassettebandje schreef op maandag 19 november 2007 @ 09:18:
Gebeurt er helemaal niks of wordt er ergens een venstertje geopend wat je niet kunt zien? In het laatste geval wil een alt-(minteken), verplaatsen en dan met de pijltjestoetsen het venster op de goede plek zetten misschien helpen.
Met alt - kan ik geen een venster verplaatsen :| .. en kan dus ook niet nagaan of dat het geval is..

Signature

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Topicstarter
Probleem is inmiddels opgelost. Zat inderdaad op een 3e scherm. Wat niet aangesloten was. Maar die als secundair geselecteerd en het venster was zichtbaar! Wat overigens ook zou werken is met alt spatie twee keer naar beneden enter en dan het venster verplaatsen. Maar alt - (waarmee je venster zou kunnen verplaatsen staat ook op de microsoft site als Windows sneltoets ) die werkt niet.

[ Voor 8% gewijzigd door BMW_M3 op 19-11-2007 10:42 ]

Signature