puntjes in Vista

Pagina: 1
Acties:

• Donno86
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-07 15:40
Ik heb sinds ik vista heb geïnstalleerd met Aero de volgende verschijning op mijn pc:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v79/tha_daredevil/puntjes.jpg

Heeft iemand enig idee wat het inhoud?

Ligt dit aan Vista of mijn videokaart? (radeon 9600)

Als ik aero uitzet is het trouwens weg volgens mij en nou ik de resolutie kleiner heb gezet ben ik het ook niet meer tegengekomen.

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

geheugen van je videokaart brak

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06-2025

JvW

On my way home...

Misschien is een Radeon 9600 een beetje krap voor Vista met Aero. Al dacht ik in eerste instantie aan een driver-issue, of zelfs oververhittingsprobleem van je grafische kaart.

(PS: Ik heb nog wel een X800pro AGP voor je liggen als je wilt) :)

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Verwijderd

Heb je de nieuwste driver van ATi zelf geïnstalleerd?
Ik gebruik ook een Radeon 9600 van Asus, met Vista Ultimate, die in eerste instantie de standaard Vista-driver gebruikte, met hetzelfde vervelende effect.
Na installatie van de officiele ATi drivers is het probleem volledig weg.

De kaart is ook echt niet te magertjes voor Vista en/of Aero hoor, ik doe er behoorlijk wat mee en ben nog tegen geen enkel probleem aangelopen.

Overigens: van mijn 9600 was op een gegeven moment wel de koeler ineens dood... heb er zelf een nieuwe fan (40x40 geloof ik) op gegooid en nu geen problemen meer, daardoor zou overheating inderdaad evt ook je issue kunnen zijn natuurlijk, dus open ff je kast en leg je vinger ff in het midden op de fan om te zien of ie draait, gewoon om op veilig te spelen.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 16:30 ]

• LittleKiller
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:39
leg je vinger op het midden van de fan.. kom op.. je ziet toch wel of die draait? en als je geen zin heb om te bukken loop je ook het risico om in je fan te grijpen.. als je een hoop lawaai hoort.. dan weet je ook al dat ie het doet.. aangezien 40x40 aardig luidruchtig is.. als als ie niet zo draaien zou je pc na 5 minuten al afsluiten -_-

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:30
Gebruik je wel eens 3D apps of speel je wel eens spellen (of iig de laatste tijd). Buurman van mij had een tijd geleden ook een brakke GF 2MX. Gamen kon niet meer vanwege de artifacts terwijl Windows XP prima te doen was. Itt tot Xpgebruikt Vista nu wel de 3D mogelijkheden waardoor het best kan zijn dat je er nooit iets in XP van hebt gemerkt en het probleem zich nu pas voordoet. Mijn tip: Probeer eens de Aero uit te schakelen door het kllassieke of Vista Basic thema te selecteren.
Pagina: 1