Ik heb een tijdje geleden in Pages een rapport gemaakt, en om dit uit te printen heb ik dit geexporteerd naar pdf om het vervolgens uit te kunnen printen op een Windows PC. Het probleem is dat ik nu alleen het pdf bestand nog heb, maar ik moet nog wat aanpassingen doen. Op Windows heb ik het geprobeerd met PDF to Word, maar dat werkte ook voor geen meter. Bestaat er misschien een programma waarmee je pdf bestanden kan editten, of is er een mogelijkheid het PDF bestand te exporteren naar Pages?
Copieer de tekst gewoon terug dmv. het text select icoontje in Preview of je PDF reader?
PDF bestanden zelf kan je editeren, als ze niet beveiligd zijn, met Adobe Acrobat Professional.
PDF bestanden zelf kan je editeren, als ze niet beveiligd zijn, met Adobe Acrobat Professional.
This space intentionally left blank.
Neen...
Als je dit met pages gexporteerd hebt, en geen wachtwoord ingesteld, dan moet je echt het origineel gebruiken.
(zeker wel time machine nu aangezet op leopard
)
Als je dit met pages gexporteerd hebt, en geen wachtwoord ingesteld, dan moet je echt het origineel gebruiken.
(zeker wel time machine nu aangezet op leopard
Ik heb de Mac pas sinds gisteren weer terug, omdat hij kapot was. Het originele bestand heb ik nog wel op een oude schijf. Dan maar even swappen en op een stickje zetten.
Maar wanneer je tekstbestanden in Pages exporteert naar PDF, zijn die dan beveiligd? Want als dat niet zo is, dan zorg ik even dat ik zsm aan Adobe Professional kom.
Maar wanneer je tekstbestanden in Pages exporteert naar PDF, zijn die dan beveiligd? Want als dat niet zo is, dan zorg ik even dat ik zsm aan Adobe Professional kom.
Zit standaard in OS XGabliboeba schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 17:19:
Ik heb de Mac pas sinds gisteren weer terug, omdat hij kapot was. Het originele bestand heb ik nog wel op een oude schijf. Dan maar even swappen en op een stickje zetten.
Export, Export als PDF;
"Geavanceerd"
"Met wachtwoord beveiligde PDF"
Waar zie jij dat staan? Maar hij is dus beveiligd? Dat zou mooi klote zijn...weeraanmelden schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 17:31:
[...]
Zit standaard in OS X
Export, Export als PDF;
"Geavanceerd"
"Met wachtwoord beveiligde PDF"
Wanneer ik de tekst met voorvertoning kopieer, dan is de hele layout verneukt.
Als je een wachtwoord erin stopt, dan is die beveiligd.Gabliboeba schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 17:36:
[...]
Waar zie jij dat staan? Maar hij is dus beveiligd? Dat zou mooi klote zijn...
Wanneer ik de tekst met voorvertoning kopieer, dan is de hele layout verneukt.
Maar dan moet je eerst de optie "bewaar als PDF met wachtwoord" kiezen
Als je dit niet gedaan hebt, heb je geen wachtwoord.
Pagina: 1