iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
In vergelijking met vroeger werkt hij een stuk beter, maar nog niet zoals ik het zou willen zien.
Mijn iMac staat in verbinding met het ding via ethernet en wifi en werkt beide gewoon. Daar zul je dus heen problemen hoeven verwachten
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
🌞🍃
Najah, je hoort vreemde verhalen, ik wil niet dat ik eerst vanalles moet instellen om vervolgens weken aan de telefoon te hangen met een helpdesk-medewerker die er niks van snapt. Puur omdat ik een Apple heb en zijn een Windows-ding ondersteunen!Datafeest schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:42:
Je wilt weten of je kunt internetten op je Mac met die modems? Natuurlijk kan dat, ethernet en 802.11g zijn gewoon standaarden welke horen te werken op je Windows PC, je Linux doos, je Wifi telefoon, je Nabaztag en dus ook je Mac. Waarom denk je dat dit niet zou kunnen?
Maar wat jullie betreft niet onmogelijk?
Moet je trouwens poorten openzetten? Nu werkt het, zonder poorten te hebben ingesteld, allemaal prima, wat betreft downloaden etc.
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Stel dat je internet niet werkt en je moet de helpdesk opbellen heb je kans dat zo'n kerel eerst wil controleren of je computers zelf wel in orde zijn. Als je net zo'n knakker aan de lijn hebt die helemaal niks van OS X weet zou hij het ook niet controleren, wat dus lastig kan zijn. Dat zul je met iedere ISP hebben, niet specifiek met KPN en deze twee modems. Maarja, is dat een probleem? NeuhTHE_BASE schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:54:
[...]
Najah, je hoort vreemde verhalen, ik wil niet dat ik eerst vanalles moet instellen om vervolgens weken aan de telefoon te hangen met een helpdesk-medewerker die er niks van snapt. Puur omdat ik een Apple heb en zijn een Windows-ding ondersteunen!
Maar wat jullie betreft niet onmogelijk?
Moet je trouwens poorten openzetten? Nu werkt het, zonder poorten te hebben ingesteld, allemaal prima, wat betreft downloaden etc.
Dus gewoon lekker bestellen en je nergens zorgen om maken.
🌞🍃
Het staat uitgelegd op www.macmiep.nl, volgens mij onder het kopje draadloos. Ik heb hem aan de hand van die site bij een kennis werkend gekregen.
Anoniem: 215024
bedraad is het geen probleem alleen draadloos via een aiport is het lastig in te stellen omdat niet veel mensen weten hoe dat werkt
Dan weet jij toch ook wel dat Apple in principe bij 2e lijns support hoort.Anoniem: 215024 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 17:41:
experia box en st780 is het zelfde apparaat vroeger was dat een siemens tegenwoordig een speedtouch.
bedraad is het geen probleem alleen draadloos via een aiport is het lastig in te stellen omdat niet veel mensen weten hoe dat werkt( ook bij helpdesk) dan moet je net een apple kenner aan de lijn hebben
Eerste lijn ondersteunt het niet, tweedelijns wel. Dus ja, je krijgt een knakker aan de lijn die niks van Apple weet. En nee, hij gaat niet elke dag met je lopen kloten, hij verbind je gewoon door. Klaar.
PSN: djmurcielago
Anoniem: 205470
Wat een onzin, 2e lijn ondersteund helemaal geen apple bij de IPB helpdesk. Apple mag wel passief ondersteund worden door 1e lijns medewerkers.Murcielago schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 18:03:
[...]
Dan weet jij toch ook wel dat Apple in principe bij 2e lijns support hoort.
Eerste lijn ondersteunt het niet, tweedelijns wel. Dus ja, je krijgt een knakker aan de lijn die niks van Apple weet. En nee, hij gaat niet elke dag met je lopen kloten, hij verbind je gewoon door. Klaar.
2e lijn ondersteunt het idd niet.
1e lijn mag het idd passief ondersteunen maar 99.5% van de collega's ondersteunt het niet.
Zelf ondersteun ik de mac wel omdat ik weet waar de info te vinden is...
I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich
Deel je het met ons?DjMaGiCh schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 20:19:
Zelf ondersteun ik de mac wel omdat ik weet waar de info te vinden is...
Ik twijfel namelijk of ik ADSL Direct 3MB met Interactieve TV wil bestellen... vind alleen de 3MB erg duur i.v.m. Telfort/Tiscali 20MB, dat is de enige twijfel.
Voor welk internetabonnement je moet nemen kun je eventueel in Internetproviders en Hosting terecht.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.