Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin
Ik weet dat je dit niet wilt horen maar ik gok dat je er niet vanaf gaat komen. De GeForce 6xxx kaarten hebben hetzelfde probleem en daar is tot op vandaag nog steeds geen oplossing voor. Deze BSOD's (nv4_disp.dll) waren voor mij zo ergerlijk dat ik daarom ben overgestapt op GeForce 7xxx kaarten die het probleem niet hebben. Je zou kunnen kijken of je de kaart nog voor garantie terug kunt doen, misschien dat een ander merk kaart het niet heeft.
Ik snap het niet opeens na een nieuwe driver, en als ik dan die oude weer installeer dan krijg ik het ook opeen terwijl hi jdaarvoor gewoon goed gedraait heeft
Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin
Ik moet zeggen dat ik het met me 6800 ook wel gehad heb, nadat ik toen me stroomkabels even nagekeken had, was het probleem opgelost, in combinatie met de drivers, maar met me 8800 ultra heb ik nog geen problemen gehad. /edit: ik heb de 169.09 versie van de driver.
Dus misschien heb je er wat aan. Met stroomkabels nakijken bedoel ik niet alleen kijken of ze er goed inzitten, maar ook dat je het van de goede lijn van de voeding afpakt, zodat je behalve die grafische kaart er verder bijvoorbeeld niks meer op heb staan.
Dus misschien heb je er wat aan. Met stroomkabels nakijken bedoel ik niet alleen kijken of ze er goed inzitten, maar ook dat je het van de goede lijn van de voeding afpakt, zodat je behalve die grafische kaart er verder bijvoorbeeld niks meer op heb staan.
[ Voor 4% gewijzigd door Speedy55 op 16-11-2007 12:16 ]
hij doet het, maar voor hoe lang? ik heb me videokaart uit pci slot gehaald toen pc laten opstarten totdat hij uitgerateld was 1x op aan knop sluit hij automatisch af...
ik prik em erin start op ? wtf geen bsod:D het is nog wel een oude driver.. maar ben bang om weer nieuwe te installeren dat het nie weg gaat zit op 162.xx
bedankt voor de hulp
ik prik em erin start op ? wtf geen bsod:D het is nog wel een oude driver.. maar ben bang om weer nieuwe te installeren dat het nie weg gaat zit op 162.xx
bedankt voor de hulp
Driver uninstallen.
Daarna met Driver Cleaner alle overgebleven troep van nvidia verwijderen.
Probeer dan nu eens een nieuwe driver te installeren?
had ik al gedaanBlackWhizz schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:59:
Driver uninstallen.
het draait nu weer na pc opstarten zonder VGA en dan weer erin prikken.
Maar ik durf nie meer me driver eraf te halen
Pagina: 1