[Squeezebox]Verschillen?

Pagina: 1
Acties:
  • 255 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-02 23:56
Vraagje,

Ik ben van plan om binnenkort (over een weekje of 2 zo ongeveer) een Squeezebox aan te schaffen.
Nu heb ik al het een en ander gelezen hier op GoT maar ook op internet. Maar toen ik goed ging zoeken naar prijzen bij verschillende leveranciers kwam ik verschillende soorten Squeezeboxen tegen.

De ene heeft gewoon een 'Slim Devices' logo (zie http://www.slimdevices.com/) en de ander heeft een Logitech logo (Logitech)

Zit hier nog verschil in?

Wel staat op de site van Slim Devices dat het een dochter onderneming is van Logitech, maar zal er nog het een en ander gemod zijn voordat hij bij Slim Devices de deur uit gaat (misschien daarom een logo change?)

Kan een van jullie misschien antwoord geven op de vraag? ThanQ _/-\o_

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-02 18:32

voodooless

Sound is no voodoo!

Volgens mij is het gewoon 't zelfde. Logitec heeft slimdevices gewoon gekocht om zelf deze hippe shit aan de man te brengen ;)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

De Sqeezebox is op de markt gebracht in november 2003.
Bron
Dit was toen nog onder naam van Slim Devices zelf. Ongeveer 3 jaar later worden ze overgenomen door Logitech. Dit was op 18 oktober 2006.
Bron
Ik vermoed dat Logitech dit heeft gedaan omdat ze zagen dat dit specifieke product van Slim Devices goede zaken deed en ze deze goede zaken graag aan hun naam wilde verbinden. Door het logo'tje van Slim Devices op het product te laten staan leggen mensen nog geen link met Logitech, dus wordt het beeld dat men van Logitech heeft nog niet beter door aankoop van een Sqeezebox. Ik vermoed daarom dat het Logitech logo'tje slechts marketing technisch is en niks met de hardware te maken heeft. :)

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:26

-Stef-

Slainthe!

Zoals de rest ook al meldt: identieke speler op het logo na.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-02 23:56
Ok, dat scheelt weer :)

Binnenkort maar aanschaffen dan via de logitech site (kost toch overal evenveel...of iemand moet nog iets weten...?)

Eerst maar salaris ontvangen...