Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Speciaal programma nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey Tweakers,

ik ben op zoek naar een programma waarmee ik dmv een pulsdrukker (extern op een bureau) een popup of iets dergelijks met een melding op één bepaalde pc (in het netwerk) kan laten opkomen.

Ik ben zelf a-technisch als het gaat over zelf programma schrijven. Dus vandaar hoop ik dat jullie mij hier verder mee kunnen helpen.

ik hoop dat mijn uitleg een beetje duidelijk is. :)

alvast bedankt!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:04
Hallo,

Jouw uitleg is eigenlijk helemaal niet duidelijk. Het enige wat we nu weten is dat je een programma nodig hebt; echter, dit forum gaat hier over het zelf programmeren.
Met een dergelijke topicstart kunnen we dus eigenlijk niet veel, om niet te zeggen niks. We willen je best helpen bij programmeer-problemen, maar het is wel niet zo dat je hier een programmeer-request kunt plaatsen, en dat er dan iemand zo goed zal zijn om het programma voor jou te maken.
Zoals reeds gezegd: het gaat over zelf programmeren. :). Ik zou zeggen: laat eens zien wat je al geprobeerd hebt, en wat er precies niet lukt, en start evt een nieuw topic adhv de PRG Quickstart

(En let ook even op je topictitel

[ Voor 11% gewijzigd door whoami op 16-11-2007 10:06 ]

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.