Ik heb sinds kort een nieuwe voeding, om mijzelf voor te bereiden op de 8800 GT die ik morgen / maandag verwacht. Ik heb hem gister erin geinstalleerd (alles werkte, dus ik erg blij want het was de eerste keer dat ik een voeding verving ^^).
Echter is er is er 1 heel irritant iets. Als ik mijn muis beweeg maakt mijn computer een zacht, maar verstaanbaar zoemend geluid. Dit geluid wordt harder naarmate ik mijn scroll-wieltje op mijn muis gebruik. Dus tijdens het surfen op websites enzo waar bij ik moet scrollen krijg ik continu zo een zoemend geluid uit mijn PC waar ik helemaal krankjorem van wordt
. Het doet zich alleen voor als ik mijn muis / scrollwieltje ook daadwerkelijk beweeg, verder is ie gewoon normaal stil.
Nu vroeg ik mij af, hoe ik dit:
- Kan verhelpen? het lijkt een kleine issue, maar het irriteert me tot op het bot
- Of dit wellicht lach aan de installatie? want alles doet het verder prima.
P.S. kheb mn muis la in verschillende USB-slots gegooid wat (uiteraard
) geen verschil opleverde.
Alle suggesties zijn welkom!
Hielke
Echter is er is er 1 heel irritant iets. Als ik mijn muis beweeg maakt mijn computer een zacht, maar verstaanbaar zoemend geluid. Dit geluid wordt harder naarmate ik mijn scroll-wieltje op mijn muis gebruik. Dus tijdens het surfen op websites enzo waar bij ik moet scrollen krijg ik continu zo een zoemend geluid uit mijn PC waar ik helemaal krankjorem van wordt
Nu vroeg ik mij af, hoe ik dit:
- Kan verhelpen? het lijkt een kleine issue, maar het irriteert me tot op het bot
- Of dit wellicht lach aan de installatie? want alles doet het verder prima.
P.S. kheb mn muis la in verschillende USB-slots gegooid wat (uiteraard
Alle suggesties zijn welkom!
Hielke
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 08:16 ]