Beste Tweakers,
Ik kan bij tijden geen enkel Wordpad of Word document opslaan op het bureaublad op mijn laptop.
Soms lukt het dan ineens 5 minuutjes even wel maar dan is het weer een dag mis.
Ik kan het document bv wel in mijn documenten opslaan en dan verplaatsen naar het bureaublad, maar ik vind dit toch echt niet kunnen. Het besturingssysteem van de laptop is:
Windows Vista Home Premium
Er is zogoed als geen overbodige software ( wat standaard werd meegeleverd op de laptop )
meer aanwezig op het systeem. Ook is de laptop virus en trojan vrij ( tenminste volgens Avira Antivir
PersonalEdition Classic en AVG Anti-Spyware )
De laatste updates zijn geïnstalleerd.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen bij het weer kunnen opslaan op het bureaublad.
-edit
Ik zie nu dat ik zelfs niet meer kan opslaan in mijn documenten
/edit
Dank.
Ik kan bij tijden geen enkel Wordpad of Word document opslaan op het bureaublad op mijn laptop.
Soms lukt het dan ineens 5 minuutjes even wel maar dan is het weer een dag mis.
Ik kan het document bv wel in mijn documenten opslaan en dan verplaatsen naar het bureaublad, maar ik vind dit toch echt niet kunnen. Het besturingssysteem van de laptop is:
Windows Vista Home Premium
Er is zogoed als geen overbodige software ( wat standaard werd meegeleverd op de laptop )
meer aanwezig op het systeem. Ook is de laptop virus en trojan vrij ( tenminste volgens Avira Antivir
PersonalEdition Classic en AVG Anti-Spyware )
De laatste updates zijn geïnstalleerd.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen bij het weer kunnen opslaan op het bureaublad.
-edit
Ik zie nu dat ik zelfs niet meer kan opslaan in mijn documenten
/edit
Dank.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 239564 op 16-11-2007 02:18 ]