Ik heb zin om een CoD4 cracked server op te zetten, maar daar zitten natuurlijk nogal wat kosten aan verbonden. Iemand zin om mee te doen?
Lees het beleid er nog eens op na, en stel jezelf vervolgens de vraag of dit topic wel gewenst is.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Ik denk inderdaad dat wij je niet mogen helpen, verder ben je redelijk nieuw. Het staat inderdaad niet in het beleid maar je kan het onder de volgende 2 koppen plaatsen:
Beveiligingen omzeilen en andere vormen van (internet)misbruik
Wachtwoorden / Firewalls en dergelijke zijn er niet voor de lol maar om PC's, netwerken en dergelijke enige vorm van bescherming tegen ongewenst/onbedoeld gebruik te geven. Het is derhalve op het forum niet de bedoeling om mensen hierbij de helpende hand te bieden of vragen hierover te stellen. Dit geldt ook voor het omzeilen van beveiligingen met toestemming.
Licentie- of copyrightschendingen
Hoe je aan je software, muziek, foto's, films, Canal+-uitzendingen en dergelijke zaken komt moet je zelf weten, we willen echter niet dat je Gathering of Tweakers.net hier op welke manier dan ook in betrekt. Buiten dat het ons problemen gaat opleveren bij de diverse controlerende instanties willen we vooral / voornamelijk niet dat GoT uitgroeit tot een uitwisselboard voor van alles en nog wat. Het volgende willen wij dan ook niet op Gathering of Tweakers zien:
Warez, cracks NO-CD patches en dergelijke.
MP3s/DivX'jes en dergelijke met copyrighted inhoud (incl. subtitles).
CD-covers.
Fotorapportages.
(Ster) reclames.
GSM-Flashers.
Hulp bij bovenstaande zaken hoef je niet te verwachten, ernaar vragen is net zo goed not-done.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_spellingVerwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 01:44:
haha, er staat niet voor niks Jankerd/zeikerd
bah, ik haat taalpuristen (en ik lach me echt rot als je niet weet wat een taalpurist is
volgens mij kan deze ''onzinnige topic''wel gesloten worden.
je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.
haha, dit topic gaat op slot omdat het niets heeft te zoeken op GoTVerwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 01:44:
haha, er staat niet voor niks Jankerd/zeikerd
(Ik zie trouwens nergens Jankerd/zeikerd staan

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 16-11-2007 08:44 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.