Ik heb zopas Vista weer geinstalleerd, maar ik loop vast bij het installeren van het geluid. Via Windows Update hengelt hij keurig de driver binnen, hij installeert. en voila, het werkt. Maar; na een restart doet hij het niet meer. Ook zijn er ineens updates verdwenen die ik wel had geinstaleerd (dreamScene). Dan maar via de Realtek site. Vista driver gedownload (6251 APO) en instaleren maar, maar nee hoor, nog steeds niet. In Apparaatbeheer verwijderd en opnieuw geprobeerd. Weer niet.... Intussen heeft W Update ook de rest van de updates geinstaleeerd (weer DreamScene etc). Dus ik weer restarten, zijn er WEER een paar updates ineens verdwenen, het lijkt net alsof Windows iets zit te installeren op een RAMschijf wat na een restart alles vergeet #%!^^#@^&>. Dan maar oude drivers proberen (6241 APO). Weer niet. XP drivers dan. Weer niet. AC'97 staat wel in de lijst met geinstalleerde updates, maar na een restart niet meer. Ook kan ik hem niet meer binnenhalen via Update. Wat moet ik nu doen?
wtf; ik zie net dat hij het wel doet met alle drivers die ik heb geprobeerd, maar dat hij ermee ophoud omdat hij geen vrije bronnen kan vinden
hoe los ik dit op
hmmm, hij gebruikt dezelfde adressen als de Standaard Dual channel PCI IDE Controller, als de Realtek AC'97 (omg):
wtf; ik zie net dat hij het wel doet met alle drivers die ik heb geprobeerd, maar dat hij ermee ophoud omdat hij geen vrije bronnen kan vinden
hmmm, hij gebruikt dezelfde adressen als de Standaard Dual channel PCI IDE Controller, als de Realtek AC'97 (omg):
[ Voor 13% gewijzigd door maarud op 16-11-2007 00:09 ]