zoals iedereen zou zeggen
(ook de goede gasten van de helpdesk - zoals ik toen ik er nog zat)
leechen en vrij regelmatig controleren (zodat je niet voor de verrassing komt van smalband)
en ps: als je belt gaan ze nooit je oude trafiek er alsnog bij op zetten hoor

(enkel is het zo dat na melding er een case richting de achterliggende dienst ging 'die er dan eens naar gingen kijken' - wat meestal nog duurde tot 1 van de volgende facturatie-termijnen....wrs een beetje afhankelijk van het 'misbruik')
bij de volgende update fixen ze dat wrs wel, en dan zijn het weer anderen die 'no limit' hebben, ik verdenk ze ervan dat ze blijven proberen tot ze zo allemaal klanten hebben die het niet door hebben...
(klanten die telkens amper 1 a 2 GB gebruiken en betalen voor 12 GB: die merken het niet als ze op 'no limit' staan
edit adhv hieronder: als ze die telemeter nooit 100% werkend krijgen is het voor hun voordeliger dat de niet werkende telemeters bij klanten komen die het niet doorhebben. (omdat die er dan niet van gaan profiteren) Jij, ik en de meeste (belgische) tweakers zetten alles open zodra gemerkt wordt dat de limiet-meter niet werkt, maar "de bompa op den hoek" die maar af en toe voorzichtig surft en mailt, die weet maar amper iets van die limiet af en komt zelden in de buurt...
Voor Telenet (of een andere ISP) is het dan iets voordeliger dat er niet geprofiteerd wordt van de situatie, terwijl je als klant er alle voordeel aan hebt er juist wel van te profiteren.
[
Voor 28% gewijzigd door
soulrider op 21-11-2007 13:08
]