[Wii] Systeem software bijwerken blijft halverwege hangen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.437 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Ik heb vanmiddag draadloos internet aangesloten en mn Wii. Hij vroeg om updaten dus oke. Hij zit nu al zon 2 uur aan het bijwerken en het balkje zit op de helft. Hoe kan dat mn signaal is sterk stond er.

Ook als ik hem onder updaten uitzet is mijn Wii dan kapot?
Ik hoop het niet!!!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik zou hem niet uitzetten als ik jou was :P

[ Voor 3% gewijzigd door Imperium op 15-11-2007 19:05 ]

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:36
Je hebt je vraag niet in het juiste subforum gezet, want je moet namelijk eigenlijk in Spielerij zijn: Spielerij - Problemen & Vragen.

Om meteen maar antwoord te geven op je vraag. Het kan geen kwaad om de stekker eruit te trekken en het opnieuw te proberen. Het downloaden van de update en het installeren is namelijk gescheiden en het gaat waarschijnlijk niet goed bij het downloaden, omdat het balkje ongeveer halverwege blijft steken.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Oh sorry ik dacht dit is geen spel maar systeem software. Maja ik zie geen progressie meer en er staat duidelijk BIJGEWERKT, dit komt op mij over als van is al gedownload word nu ge-installeerd.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:36
Reconhell schreef op donderdag 15 november 2007 @ 19:14:
Oh sorry ik dacht dit is geen spel maar systeem software. Maja ik zie geen progressie meer en er staat duidelijk BIJGEWERKT, dit komt op mij over als van is al gedownload word nu ge-installeerd.
Geloof me, je bent niet de enige die dit heeft. In het Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 93 zijn er al meerdere mensen voorbij gekomen die dit hadden en even de stroom ervan afhalen en opnieuw proberen werkte voor iedereen :Y).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik ga dit topic even verplaatsen naar het juiste subforum :)

CSA > SPV

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1