Apple Care & registratiedatum

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MPCX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-01 15:20
De laatste tijd begint het scherm van mijn Macbook sporadisch te knipperen, en daar krijg ik het een beetje warm van. Nu zit ik er over na te denken om Apple Care aan te schaffen, echter, de aankoopdatum van mijn MacBook is 18-11-06. De prijzen die Apple vraagt zijn vrij hoog, en online is gauw 80 euro te besparen op aankoop van een carepack.
Nu is de vraag of ik een aantal dagen na het officiele jaar, Apple Care nog kan registreren, want de kans is vrij groot dat die bestelling niet voor de 18e bezorgd wordt. Ik kan morgen ook even naar de winkel gaan en die extra 80 euro bijleggen, maar die geef ik liever ergens anders aan uit.

Weet iemand hoe strict de registratie-eisen zijn? De MacBook is wel 2 weken later geleverd dan de aankoop- en faktuurdatum. (Mediamarkt)

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Lijkt me dat dat wel moet lukken.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-02 00:21

KrL

Foto foto..

Waarom zou je daarvoor Applecare nodig hebben ? Applecare is een uitbreiding op en verlenging van je standaard garantie maar daar zit je laptop nog in dus ik zou m gewoon ter reparatie aanbieden..

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-01 11:27
Letop, als je AppleCare wilt hebben MOET je het voor de einddatum van je garantie kopen. Als je het namelijk wilt registreren na het verlopen van de garantie zul je het aankoop bewijs moeten opsturen. Als hij gekocht is na het vervallen van de garantie wordt hij niet geactiveerd. Al is het maar 1 dag.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Verwijderd

Eens met KrL. Ga morgen direct naar een Apple Reseller en biedt hem ter garantie aan, hoef je ook geen AppleCare aan te schaffen :)

• MPCX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-01 15:20
@ tAnk

Maar hebben we het dan over de aankoopdatum van de pack, of de registratiedatum van de pack? Als ik 'm morgen koop, dan is de faktuurdatum in ieder geval op tijd. De pack is dan echter NA verloopdatum binnen om geregistreerd te worden.

@ KrL/tjetta

Ik wil hem wel aanbieden, maar het probleem is momenteel zo minimaal en sporadisch, dat ik me afvraag of ze iets aan doen, als ze het al constateren. De reden dat ik alsnog over Apple Care nadenk, is omdat je nooit weet of het erger wordt de komende 2 jaar.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

De dag van aankoop geldt.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• apple1200
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 21:33
mod

[ Voor 97% gewijzigd door apple1200 op 30-04-2009 18:54 ]

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:36
apple1200 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 19:59:
En als het niet lukt heb je altijd de wet van de conformiteit nog. Heb zelf ook gehad met me acer. Had ik ook maar geen acer moeten kopen!
Mja, als je voor die 150 euro ofzo een hele briefwisseling en garantieweigeringen wil krijgen dan moet je je na dat eerste jaar garantie daarop beroepen...

In theorie heb je natuurlijk gelijk, maar dat is wat anders als het krijgen van je gelijk... ;)
Ik heb het er in ieder geval niet voor over en meteen met me iMac AC erbij besteld...

• apple1200
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 21:33
mod

[ Voor 98% gewijzigd door apple1200 op 30-04-2009 18:54 ]

Pagina: 1