Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Web] Dynamisch Framework

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• flipthegreat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-07 11:58
Wat is nou precies z'n web dynamisch framework zoals:
- Rails
- Ruby on Rails (is anders dan het voorgaande??)
- Django
- TurboGears
- mod_python

Heeft iemand hier mee gewerkt?
Hoe werkt dit?
Welke talen worden gebruikt?
Valt het aan te raden?
Is het makkelijk te leren?
Wat zijn de voor en nadelen?
Is dit serverside en moet de server hier speciaal voor geconfigureerd zijn?

En ik vroeg me ook af hoe het nu zat met die CGI en ASP scripts?
Waarom zijn er zoveel standaarden en welke zijn de moeite waard om in te verdiepen?

Concrete vraag: kan iemand me vertellen over hun gebruikservaring over het voorgaande.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je de sluitpost wel gelezen in je vorige topic van RobIII in "[Web] Dynamisch Framework"

En lees vervolgens ook even Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! :)

[ Voor 69% gewijzigd door BtM909 op 15-11-2007 16:58 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• flipthegreat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-07 11:58
hij rade me aan om het nog eens te proberen met een concrete vraag erbij

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Concrete vraag of niet, nogsteeds wordt dit niks.

Het enigste wat deze met elkaar gemeen hebben is het woordje framework... Sommige talen zijn beter voor sommige projecten dan andere, de een van PHP fijner dan ASP, er zoveel talen dat het appels met peren vergelijken is... Je zal in elke taal moeten verdiepen en 1 voor 1 de voor- en nadelen vinden, en zelf uitvinden welke je het prettigst vindt werken...

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:45

TeeDee

CQB 241

Iedereen zal hier zijn eigen voorkeurs taal/framework/moeilijkheidsgraad neer plaatsen, dus nee: dit wordt nog steeds niks.

Je vraag is in zoverre concreet: je hebt 'm er nu specifiek bijgezet.

[ Voor 22% gewijzigd door TeeDee op 15-11-2007 20:24 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• Bobco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-10-2023

Bobco

I used to dream about Verona.

Je in elke taal verdiepen is een taak voor het leven, zeker als je dan nog wat frameworks goed wilt leren kennen. De TS kan eigenlijk maar 1 advies krijgen: bepaal eerst wat je wilt doen en maak dan een keuze, al dan niet door hier te vragen.

Dit is hetzelfde als een klant in de bouwmarkt die vraagt: Zo'n boor, is dat handig? Of zal ik toch een cirkelzaag kopen? Hoe zit het eigenlijk met hamers en schroevedraaiers?

Software (en daar vallen dit soort ontwikkelgereedschappen ook onder) gebruik je omdat je er iets mee wilt doen. Als je weet wat je wilt doen kun je het beste gereedschap er bij zoeken. Vervolgens zal iedereen tot in detail toelichten waarom taal X beter is of waarom je framework Y zou moeten gebruiken.

With the light in our eyes, it's hard to see.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
RobIII in "[Web] Dynamisch Framework"

Je snapt heus wel dat dit niet de bedoeling is. Ik heb je overigens, naast wat gein, ook gewezen op de bloedserieuze Programming Beleid Quickstart; die heb je klaarblijkelijk niet doorgenomen.

[ Voor 75% gewijzigd door RobIII op 15-11-2007 20:55 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.