Toon posts:

Update office 2007 uitzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 5.444 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik gebruik vista en heb zopas tijdens het installeren van office 2007 de optie update uitschakelen gemist. Maar nu kan ik toch nergens de optie vinden om die gewoon uit te zetten.

Ik wil wel gewoon de vista updates blijven binnenhalen, maar dan blijft het ook "zeuren" als ik die heb geinstalleerd. Ik heb via de help functie/google/microsoft en got gezocht maar kon geen oplossing vinden. Zal wel heel simpel zijn of ik kijk er gewoon overheen?!?

Iemand een idee waar ik dat kan vinden misschien O-)

bvd

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Waarom zou je die updates uit willen hebben staan? Lijken me in deze tijd erg nodig.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil het gewoon uit kunnen zetten, beetje neurotisch misschien, maar ik mag graag weten waar alles zich bevind ;) Zoals ik al noemde, ik heb het te snel weggeklikt na de installatie en kan het niet vinden.

• OkselFris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-03 21:09

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

Zit gewoon in Windows Update.
Ga in Control Panel naar Windows Update -> Change Settings en schakel daar Microsoft Updates uit. Daarna zal Windows Update alleen Windows patches ophalen en niet van andere producten

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

Verwijderd

Topicstarter
OkselFris schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 12:41:
Zit gewoon in Windows Update.
Ga in Control Panel naar Windows Update -> Change Settings en schakel daar Microsoft Updates uit. Daarna zal Windows Update alleen Windows patches ophalen en niet van andere producten
Die ken ik wel, doe ik ook onder start>>uitvoeren>>services.msc en hem daar uitschakelen. Ik wil alleen de updates van office kunnen uitzetten. In ieder geval weten waar dit zich bevindt ;) Als ik daar kijk en lees:
Hiermee wordt de mogelijkheid om updates voor Windows te downloaden en te installeren ingeschakeld. Als deze service is uitgeschakeld, kan het onderdeel Automatische updates of de website van Windows Update niet op deze computer worden gebruikt.
Ik lees er niet dat dit voor office werkt.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2008 09:21 ]