Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[mIRC] Lezen/Schrijven/Vervangen *.ini t.b.v. store settings

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Iemand die hulp kan bieden hoe instellingen te schrijven/lezen/vervangen in een ini-file vanuit mIRC?

Schrijven en lezen lukt denk ik wel en de manier waarop maar hoe ga ik waardens vervangen?

Het is alleen maar nodig voor het opslaan van instellingen welke bij opstarten weer ingelezen worden.

Of moet ik voor een dergelijke constructie anders te werk gaan?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Kijk even in onze Programming Beleid Quickstart (en lees dan meteen scriptrequest). Ik zie hier niets van eigen inzet/input in je topic en verder zie ik er niet veel meer in dan een scriptrequest.

Ik vermoed trouwens (afgaande op "lukt denk ik wel") dat je nog niets concreets hebt? Heb je het dan überhaupt al eens geprobeerd? Of gekeken of het mogelijk is? Documentatie/Google erop nageslagen?

Je bent van harte welkom met een nieuw topic, maar hou je dan wel aan de voorgenoemde quickstart.

[ Voor 18% gewijzigd door RobIII op 15-11-2007 16:49 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.